torsdag den 10. november 2011

Skal Vi Videre ?

Kan du som jeg allerede hækle de almindelige masker som ex fastmasker og luftmasker?

 Ærger du dig over ikke at kunne afkode de mange skønne hæklediagrammer som ellers kunne sende dig på en fantastisk "rejse" i hæklingens univers.
?
Forstår du ikke lige hvordan det er nålen skal "føres" for at lave den der"popkorns" maske  ?

Og har du det som jeg at man ALTID kan lære noget nyt?



Så har vi chancen NU jeg fandt lige en workshop hos Tante Grøn der kan gøre os til "elitehæklere" ;-)

Og vi kan lige nå det inden der skal produceres alverdens julegaver ,der er nemlig workshop både den 12. Nov og den 22. nov 3 timer for 175 kr.

Såddan en workshop kunne jo blive et helt lille blogtræf?

Gad godt tage lillesøs og svigermor under armen og lave det til en fælles oplevelse!

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Helle Jescika sagde ...

For pokker det gad jeg godt. Men begge datoer er optaget.
Jeg hader når jeg ser de hæklediagrammer, det kræver så meget at læse dem. Det er lykkes til nogle blomster (som helt sikkert var simple) men det var en udfordring.
Nå må holde øje om der kommer flere.

Danagonia sagde ...

Jeg har ikke lært det endnu... Men hæklediagrammer lyder godt nok skræmmende...

Synne sagde ...

Dét gad jeg godt. Men jeg må hoppe på næste gang, hvis der bliver ordnet samkørsel over broen.
Begge de to datoer er optaget i min kalender.

Annchen sagde ...

Uh det gad jeg godt.. Sidder lige for tiden og udforsker min hæklebog for mønstre og 'læren nyt'..;)
Måske jeg kan d.22... Mon de gider ha' baby på besøg;)
Ha' en dejlig dag søde..
KH

Anita sagde ...

Det lyder da bare som en rigtig god ide - der skal vist lige tjekkes kalender:)

tusindfryd sagde ...

Kære Anne kan ikke forestille mig andet end at man selvfølgelig gerne må have en lille en med ;-)

Mht til samkørsel jeg prøver altid at få orange billetter når der er noget jeg gerne vil til på den anden side af broen også selvom vi er flere for i toget har man hænderne frie !!!

KH

Kabakü sagde ...

Ej det lyder godt, hvis man da bare boede lidt tættere på!!!!

fru westerskov sagde ...

Øv jeg er desværre optaget begge dage, men det kunne nu ellers ha været ganske hyggeligt :)

kristina sagde ...

Åh hvor lyder det bare hyggeligt og lærerigt...
Jeg håber virkelig at jeg kan komme...
Er lidt en novice når det kommer til at hækle, men synes at det er super hyggeligt...

Synne sagde ...

Der er nu ogsaa noget ganske hyggeligt over at koere i tog og sidde og noerkle mens landskabet flyver forbi.

Unyttig oplysning til min maerkelige stavning, efter min datter har haft computeren uden opsyn er det nu umuligt at skrive ae, oe og aa!