fredag den 11. november 2011

Så Fiiiiin


Jeg er ofte på biblioteket med børnene og imens de hygger sig med en kop varm kakao og leder efter nye bøger lurer jeg lige i diverse magasiner....

Sidst fandt jeg i "Alt Om Håndarbejdes Sy Magasin" denne fiiine buksemodel...


Fik reserveret og endelig i går kunne jeg så afhente bladet !


Bemærkelsesværdigt oplevede jeg da jeg tegnede mønstret af en fornemmelse af easy peasy.....havde det været inden jeg startede på syskolen ville jeg formentlig have opgivet allerede på biblioteket....

Fedt at man stadig kan rykke sig.


Hvis du har fået lyst til også at få fingrene i mønstret kan du sikkert finde det "gamle" nummer på biblioteket.

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Gaia Cunin sagde ...

Ja den er godt nok sød!!!

Sofie Legarth sagde ...

Av for den - hvor den fin :-)

Lisa sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kira Trust sagde ...

Hej Wenche,

Uhh det er fint! Vil gerne lave sådan en til Palma, må jeg låne dit mønster? så kan du måske tage det med ind til Line på tirsdag??

Kh Kira

Lisa sagde ...

Jeg har prøvet at sy den
- den er virkelig nem og ret fin på.
God fornøjelse
//Lisa

Lise sagde ...

Jeg kører samme taktik. Imens Trine leger og kigger og roder bøger ud, læser jeg alle blade og magasiner og sørger efterhånden at få reserveret symagasinet som den første, så jeg kan få det hjem og tegne mønstrene af. Har nemlig også tegnet den lækre sag af.

Groovymama sagde ...

Den er da godt nok afsindigt bedårende!!!

Pimp me up! ... on detour sagde ...

WAUUU den er bare fin!

Billy Hankat sagde ...

For hylan, hvor er den nuttet!

Anonym sagde ...

Den har jeg sydd og den er fiiin!!!! Gikk greit å sy også.