torsdag den 24. november 2011

Online Jule Syslesammen...

Ligesom sidste år op til jul vil jeg igen i år, hver søndag i advent ,her på bloggen komme med en lille DIY og ide til noget julet i kan lave enten alene eller sammen med børnene,venner og familie...


Det er lige om lidt for ja vi har allerede 1. søndag i advent NU på søndag den 27. nov....

På søndag skal jeg udover at syslesammen med jer her online også til Julehygge i RUM 11, det er Karen Marie, Hanne, Line og Camilla der inviterer så måske vi ses ?
Det er fra 12-16 og jeg ved at nogen af pigerne har lavet noget rigtig fint i den anledning !

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

S sagde ...

Hvor fint, det glæder jeg mig til :)

Jeg skal også snart have nogen juleideér til min blog
kreativitetligemedhygge.blogspot.com, så jeg følger glad med.

Anita sagde ...

Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på af spændende ting og sager:) og så bliver jeg lige nødt til at høre, hvor de skønne stjerner er fra?
Kh Anita

Tyttetot sagde ...

Det ser jeg frem til:-)

Frk. GarnGlad sagde ...

Lyder spændene - søndag kom glad ;O)

tusindfryd sagde ...

Kære Anita Stjernerne er fra Søstrene Grene :-)

KH

ReDoir sagde ...

Hei igjen;)
Da har jeg sendt deg melding.
Klem Hege

Fie sagde ...

Hvor fint! Nød at følge med i den sidste år, og elsker julen og kalender/ advents hygge/gave tamtam.. Så at den også er her igen i år er jo bare endnu bedre;)

Julehilsner fra en fast men endnu ikke tilkendegivet læser så lidt ny ;)

Www.haekleriet.wordpress.com

Anonym sagde ...

Kære Wenche

fandt lige vej til din fine, fine Blog med, som altid smukke ting!

Der er Basar på skolen heeele weekenden og vi har foldet lanterner, MEN vi kan ikke finde lim, som holder :-(

Der er de firkantede lanterner, som er paseltfarvede, hvilken lim har du brugt???

Håber i hat det dejligt i Kbh.

Kh Mie fra Solhjem

krAm sagde ...

Spændende, hvad du finder på. Jeg har også købt stjernerne fra Søstrene - og har allerede brugt dem igen. Farverne er så fine. Jeg tager desværre på ferie på søndag, så misser to søndage, men det kan vel indhentes:-)
Knus

tusindfryd sagde ...

Kære Mie

Jeg bruger clæbothyl 304 fra Dana Lim, den er super til alt papir klistren og holder !

KH