onsdag den 9. november 2011

Nye Kugler....

Var lige et smut forbi Søstrene Gene på FiskeTorvet i går.....

Butikken bugner af skønne sager...satinbånd i de smukkeste farver, skønne gennemfarvede "mini"vaser i keramik, nyt gavepapir OG de fineste fine JuleKugler...


Jeg fik denne æske med mundblæste julekugler fra en glasfabrik i Türingen med i kurven....jeg har en plan med dem! Til min december måneds "skal vi sysle sammen" skal de pimpes inden de skal på træet...skal du være med ?


For JA det er jo faktisk lige om lidt at vi får brug for alle de skønne julesager, gavepapir og gavebånd i metervis OG JA det er lige nu der skal hentes hjem :-)


Kuglerne får lige lov at stå og pynte i vasen her for en stund, men i hus er de klar til at det går løs.
Kuglerne  har de  de skønneste "svenske" farver der skal lyse op i det Grangrønne.

Tror dog jeg må afsted igen for fortrød jeg ikke fik kuglerne med stjernerne på....

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Maiken sagde ...

Er sikker på du får pimpet den super flot med dit veludviklede klippe klistre gen! :-) Ærgerligt at der er så langt for mig til syslehygge. God fornøjelse.:)

tusindfryd sagde ...

SYSLEHYGEN bliver da online lige her på bloggen så velkommen kære maiken ;-)

KH

Betty sagde ...

Nu er jeg da på vej til Søstrene Grene..... Tak for tippet til de smukke kugler!

Bebe/200procent sagde ...

Jeg er da så absolut med på en gang syslehygge og glæder mig :-)

Fargevandring sagde ...

Så fine farger på de kulene! Jeg må nok på nærmeste Grene-butikk for juleshopping snart:-)

Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Super fine kugler! Glæder mig til at se den pimpede version :-)