torsdag den 17. november 2011

NU Lander Bogen !


Av, hvor har jeg ventet.

I DAG sker det, min bog lander dug frisk fra trykkeriet hos forlaget Klematis.

Allerede i morgen kan den bestilles hos Klematis lige HER



Selv afventer jeg meget spændt at få et eksemplar med posten i MORGEN !!!Så skal jeg nok lige vise flere billeder ;-)

Og til alle jer der har mailet, forespurgt på forlaget, forudbestilt, alle jer der venter med spænding på at komme igang med at sy en dukke, det er nu det er NU!
Og ja i skal nok nå det inden jul.

Materialer til dukkerne er på vej, TANTERNE har været søde og friske på at forhandle dem så i kan få det bedste af det bedste at ligge det store arbejde i, ved de arbejder på at få det på netshoppen.

Mon jeg overhovedet kan sidde stille i dag ?

Nyd Dagen

KH

36 kommentarer:

Lene sagde ...

STORT TILLYKKE med bogen. Jeg er bare så klar til at eje din fine bog. Må hellere få den bestilt med det samme, vidste ikke at jeg kunne forudbestille den.

Helle Jescika sagde ...

Hvor spændende. STORT TILLYKKE.

mette b sagde ...

TILLYKKE! Jeg skal have den bog, så jeg langt om længe kan lave den dukke, jeg købte ekstramaterialer til af dig på kurset i Århus.

Klem og nyd de næste dejligt boblende dage.
mette

Anne sagde ...

Tillykke, Wenche:) Jeg glæder mig til at se den!

Sofie Legarth sagde ...

STOR STOR dag - kan godt forstå hvis du har myrer i kroppen :-))))
Tillykke

Belinda sagde ...

ej hvor jeg glæder mig til at få bogen! Er det mon muligt at sy en dukke, selv om man aldrig har prøvet noget mangen til før?

Fru Forstad sagde ...

Den ser rigtig fin ud. Mange gange tillykke med den lille ny.

Louise sagde ...

Et kæmpe stort tillykke skal lyde her fra mig! Hvor er det fantastisk at du nu står med en bog. Det er så velfortjent, og jeg er overbevist om at det bliver en stor sællert!

Varme tanker fra Louise

Fie sagde ...

Tillykke med bogudgivelsen! Jeg synes at forsiden ser rigtig fin og indbydende ud:-) jeg glæder mig til at se flere billeder...

Trine - Søhesten sagde ...

Jubiiiiii!! Jeg har bestemt ventet med spænding på din bog. Glæder mig til at eje den :-)
Stort tillykke fra Trine

Anonym sagde ...

Tillykke.Kan godt forstå du er spændt og stolt har du grund til at være. Vi andre glæder os til bogen og kan næsten heller ikke vente. Er det muligt at købe et signeret bog?
KH Kirsten

Annchen sagde ...

Ej hvor spændende..:) Stort tillykke søde Wenche.. Den glæder jeg mig til at eje..
Ville jo allerhelst eje en dukke fra dine hænder - men fedt at tanterne vil forhandle.. Så får jeg måske mod til at kaste mig ud i det..;)
Ha' en dejlig dag..
Kh Anne

bare WUNDERBAR sagde ...

Stort kæmpe tillykke med bogen.. :) Det er da den mest indbydende forside der længe er set.. :) Skal nok sørge for at vores bibliotek køber en hjem også.. :)
Kram.

Christina sagde ...

Stort tillykke.

Kristin sagde ...

Stort tillykke!Glæder mig til at se billeder.
Den er da et must på årets ønskeliste.
Vidste ikke den kunne foudbestilles...

Trillemus sagde ...

Tillykke med bogen. Den ser spændende ud.

Kh Mette

Rumfang sagde ...

Tillykke med udgivelsen, den vil jeg helt sikkert kigge nærmere på :)

Julia Hausfrau sagde ...

Hvor er det stort! Et kæmpe varmt tillykke herfra :)

TichTach sagde ...

Til stor lykke!

Quiltepigen sagde ...

Også stort tillykkr fra mig,den vil jeg gerne eje.

Groovymama sagde ...

Tillykke, Wenche - hvor er det vildt!!

kram

Losarinas mor sagde ...

Tillykke !!!

Cecilie sagde ...

Endnu en bog til ønskeseddelen, jeg elsker de dukker, må simpelthen lærer det.

tusindfryd sagde ...

TUSIND TAK allesammen!! Jeg løb ind i postbudet i en helt anden gade, forrest i tasken stod en stor papkuvert med MIT navn, var ved at vælte hende og cykel!! Måtte lige vise legimitation der midt på gaden MEN NU HAR JEG DEN ALLEREDE!!!

Jo man kan forudbestille flere steder på nettet MEN den kan fås direkte på Klematis hjemmeside nok allerede senere i dag ?Senest i morgen.

Og ja i kan sagtens sy ud fra den alene for der er SÅ mange billeder af hele processen.

Kæmpe KNUS herfra

KH

Asli sagde ...

Tillykke med det, Wenche. Hvor er det stort! Glæder mig til at se den "live" :-)

Karen Marie sagde ...

Tillykke og glæd dig til du står med den lille ny i hånden, mærker duften af din helt egen nye bog :0) Glæder mig rigtig meget til at se den!

Dejlig torsdag til dig - kh Karen Marie

Celina's verden sagde ...

Mange gange tillykke med bogen.. Den er som sendt fra himlen.. Sidder og søger en masse info om de smukke dukker da jeg SÅ gerne vil lave en så kan slet ikke vente på at kunne bestille din bog.. Ved du hvornår tanterne får materialer hjem.. Skal jo bare igang nu...
Endnu engang tilykke.. Er der vejledning til tøj til dukkerne i din bog..

bs1956 sagde ...

Stort Tillykke med udgivelsen af din nye bog:0)...
Den ser meget indbyende ud.

Birgit

Frirummet

Sidsel Sangild sagde ...

Tillykke med det! Nyd det :-) Oh, duften af en bog frisk fra tryk...

Margit sagde ...

wau hvor flot! mange gange tillykke!
x
margit

Lotte sagde ...

STORT tillykke med bogen Wenche!
Jeg vil glæde mig til at se den!

morslille sagde ...

Kæmpe stort tillykke !!!!!
Til info kan bogen allerede bestilles nu og det har jeg selvfølgelig gjort!!!!
Måske går der længe inden jeg finder tiden til at sy en dukke, men jeg glæder mig helt vildt til at nyde billederne af dine smukke dukker.
Knus Charlotte

Dolls and Darlings sagde ...

Eiiiii... TILLYKKE!!

Mette Kathrine sagde ...

eeej hvor spændende!! kæmpe stort tillykke med det. rigtig fint cover :D Det må være vildt at se sit navn på forsiden af en udgivet bog!

Ulla sagde ...

Stort tillykke!! Hvor er det flot.
Kh Ulla.

Sanne sagde ...

Tillykke med bogen.