søndag den 13. november 2011

Når Vi Mødes

Lørdag mødtes vi til BlogTræf hos PIA /MOSTER PIPS PRIKKER

Sammen havde PIA, KATE og RIKKE lagt op til en hyggelig kreativ eftermiddag for os heldige deltagere !



Den fineste frugtbuket fra Fruit And The City bød velkommen i et farvehav af lækkert papir fra Rie Elise Larsen og en masse hobbynips fra TIGER.


Det var bare at sætte sig ned, nyde hinanden og de mange muligheder alle de fine sager bød på.


Rie Elise Larsen havde givet en super fin goodiebag med lækre papirssager til alle deltagere !


Selv havde jeg taget et par kreative kasser med perler og bånd med, skulle nemlig flette stjerne til ophæng.


De tre stjerneophæng jeg fik lavet fik de søde værtinder som tak for det store arbejde. Med hjem tog jeg udover de fine gaver denne notesbog jeg nåede at lave.


Helt overvældende var en gave fra  DORTHE/MODESTOFFER ,til alle var der et kit til hæklet tørklæderen uld....alle kit´s var forskellige så tror i lige det var svært at vælge ??


Alt i alt endnu en skøn og inspirerende eftermiddag i selskab med bloglandsbeboere, blogland er et godt sted at være ikke ?

Tak RIKKE, PIA og KATE håber snart vi ses igen.

KH

13 kommentarer:

Elisabeth sagde ...

pssst du har skrevet hos pis :p du mener vidst pip ;) ville så gerne havde været med :(:(

tusindfryd sagde ...

TAK !!! UPS

Davids Engle sagde ...

Ærgeligt at "S" og "A" ligger lige ved siden af hinanden :-))
Det var så hyggeligt. Vi ses lige pludselig.
Knus

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hold da op...
Sikken I har hygget, lækre goodiebags

Stine:)

Gitte sagde ...

Det er så hyggeligt at mødes med bloggere:) Jeg tror jeg skal prøve at flette en af dine stjerner.

Kh Gitte

10na sagde ...

Åh, det lyder hyggeligt. På lørdag skal jeg mødes med et hold kreative piger og jeg glæder mig for vildt. KH 10na

Kreative RainbowMe sagde ...

Jeg vil også sige tak for en dejlig eftermiddag og er også begyndt på at lave en fin stjerne som du... SUPER fedt at blive inspireret... tak:O)

Margit sagde ...

det var rigtig hyggeligt - og rigtig flotte billeder
x
margit

Moster Pips sagde ...

Bare rolig, det er ikke første gang, jeg er blevet kaldt for Moster Pis ;0)

Selv tak, det var super hyggeligt.

Jeg håber vi kan finde ud noget med at hækle en dag.

Go' søndag.

vidunderlige univers sagde ...

hold op i har hygget jer.. Blev helt glad bar af at se de dejlige billeder.. Lækkert med gaver osse.. Fine ting du fik lavet:0)
KH Iben

Dorthe sagde ...

Ih altså jeg ville så gerne have været der sammen med jer, men det er så rart at se at i virkelig har hygget ;-)

Billy Hankat sagde ...

Det var rigtig hyggeligt - håber snart vi ses igen. Knus K

Heidi / I'm with Leia sagde ...

Det var superhyggelig!!! Håber vi kan gentage det snart :)