mandag den 7. november 2011

Mimi´s Cirkus


Min LilleSøs var lige så sød at nævne Mimi´s Cirkus for mig
...tak søs, nu er min ønskeseddel overbooket!



Det sker ikke så tit at jeg støder på en webshop hvor jeg bare har lyst til en af hver!


Er helt vild med tapetet her, let, lækkert og ikke for meget :-)


Fint koncept med "alt hvad man skal bruge til fødselsdagen" i de fede farver og striber.


"Alt for mange" fede postkort og notesbøger...har et meget svagt punkt for papirsager!

Helt kuller med  japanske papirsballonner...

Og uglegiurlanden...og og og .

 Et ikke mindre blødt punkt for tape....med mønster altså ;-)



Kong Carlsen fylder snart år så skal  lige have en pakke stribede papirssugerør.


Så må jeg se om jeg virkelig kan nøjes med det????

Så lige at de også har en blog lige HER

Og nå ja hvis du vil vove pelsen er webshoppen HER

Bare lige et TIP ,vi nærmer os jo store gave tid ;-)

KH

7 kommentarer:

Frk. Munk sagde ...

Ihhh hvor har de bare mange fine ting - man kunne jo købe sig fattig der!! Fed webshop!! og tak for tip

Frk. Munk sagde ...

Ihhh hvor har de bare mange fine ting - man kunne jo købe sig fattig der!! Fed webshop!! og tak for tip

Heidi sagde ...

Og så syntes du lige at alle vi andre også skulle fristes!!!!!!
Tusind tak for linket. Det bliver et farligt sted at kigge ;)

tusindfryd sagde ...

JA !!! Jeg ved godt at det ikke er "pænt" gjort!! Men på den anden side var glæden ved at have fundet så fed en butik bare så stor...at jeg ville dele. FOr mig er der bare så mange nye fine ting med en helt anden stil end hvad der ellers er alle steder virkelig en lille redning her op til jul så man ikke bare står der med det samme som sidste år :-)

KH

filibaba sagde ...

uh, det var da et farligt link at smide! :) Sikke en masse fine ting de har! Man kan vel godt forsvare at kigge lidt (KUN kigge) for at finde inspiration til ønskesedlen, ikke? :)

Kram og Krea sagde ...

Åh ja, der er bare så mange lækre ting! Jeg er vild med deres posters/prints - specielt plakaten med den fine grå pære - den måtte virkelig gerne flytte ind i min stue!

Anonym sagde ...

Kære Tusindfryd og alle jer der har kommenteret på vores webshop - 1000 1000 tak for den fine ros!! - Vi er to søstre der har webshoppen og MIMI'S CIRCUS fylder et år den 19 nov, så i må rigtig gerne sprede budskabet, jo flere der kender os jo bedre!
Endnu engang mange tak!!

Fra Mette & Lotte (MIMI'S CIRCUS)