torsdag den 17. november 2011

JUHUUUU JEG HAR FÅET DEN !!!!

Skulle "bare" lige forbi bageren....

Spottede postbudet ude i byen, måtte liiiige lure og...

DER forrest i tasken, en stor brun kuvert med MIT navn!

Var ved at vælte både hende og postcykel, fik febrislk hevet legimitation op af tasken og udleveret mit brev.

Så NU har jeg bogen i mine hænder som den første!



Her er hele forsiden...


 En af dukkebørnene....


Et lille kig på nogen af de rigtig mange billeder af arbejdsprocesse som kan guide enhver igennem at lave en dukke fra egen hånd.

Overvejer dog at lave en workshop eller to med udgangspunkt i bogen hvis man helst vil have lidt hjælp til.


Der er masser af detaljer og mange fine billeder af dem. Claus Dalby er en super fotograf!


Materialer....

Bagerst i bogen er der en materiale- og forhandlerliste til alt du skal bruge som dukkemager.


Pyha sikke en FANTASTISK dag !! Føler mig pludselig såddan lidt bims i hovedet, blød i knæene og måske endda lidt let til tårer ?

Du kan bestille bogen direkte hos Klematis lige HER, de sender PORTOFRIT i DK og bestiller du inden kl 12 i dag har du den faktisk allerede i morgen ;-)

MATERIALERNE kan fås hos Tante Grøn Odense i butikken eller på webshoppen fra i morgen tidligt, de er i skrivende stund ved at pakke ud. Alt sker åbenbart lige på en og samme tid ;-)

Jeg ønsker jer af HJERTET alle stor fornøjelse med dukkemageriet og GLÆDER mig og håber på snarligt mange selvsyede dukkebørn og nye dukkemagere derude.

Stort Knus Herfra

KH

65 kommentarer:

Sine sagde ...

Stort tillykke med din bog.
Kan godt forstå, du er glad for at stå med det lækre, færdige resultat i hånden!

Kindarella sagde ...

Øj den er lækker og så kom der lige et ønske mere på min sedle til jul.
Tillykke med den, kan godt forstå du er stolt!

Anne sagde ...

Ihh altså W, kæmpe stort tillykke med den!! :)

Kh

Nanna sagde ...

Tillykke med bogen.
Jeg har lige bestilt den, og glæder mig til at læse i den i morgen

Irene sagde ...

Stort tillykke med bogen. Det er helt forståeligt, at du er lidt rundt på gulvet, nu hvor du står midt i det alt sammen. Glæder mig til at få bogen i hænderne, den ser flot og spændende ud. Fortsat god dag :o)

Annchen sagde ...

Fedt fedt fedt!!! Hvor ser den bare fin og lækker ud..:)
Jeg stemmer for et kursus..;)
KH Anne

Tine sagde ...

Tillykke! Hvor er det bare stort for dig :-)
Jeg glæder mig til at kigge nærmere på den.
kh Tine

Groovymama sagde ...

Det ser simpelthen så indbydende ud, Wenche - endnu engang stort tillykke.

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Stort tillykke med bogen, Wenche! Den ser enorm lækker ud:-)

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Wauv, Wauv, Wauv.
STORT tillykke Wenche, hvor må det være en fed fornemmelse at have sin egen bog!
Den er selvfølgelig allerede bestilt, kan altså ikke vente helt til jul - glæder mig for vildt til at se den.
Og at Tanterne sælger materialer er bare vild fed bonus oveni!

Hunch, Camilla Tange Peylecke sagde ...

tillykke med den søde Wenche....glæder mig meget til at se dem. smil, camilla

camillaeli sagde ...

Fantastisk - Et oplagt julegaveønske fra min side.

Tillykke med udgivelsen ;o)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Et stort tillykke herfra, flot gået. Glæder mig til at se bogen en dag in real life.
Og nyd du bare den berusende følelese af at være forfatter og "mor" til en bog.

Stine:)

Sara D sagde ...

TILLYKKE!
Så den i det nye SY magasin :)

Natanja - Frøken Simony sagde ...

Wow stort tillykke med den :)

Gitte sagde ...

Tillykke med bogen, hvor ser den fin ud:) Jeg vil meget gerne deltage i en workshop, jeg vil gerne lave en dukke til min datter.

Kh Gitte

Mette sagde ...

Til lykke, Wenche, hvor ser den fin og indbydende ud. Glæder mig til at bladre i den. kærligst Mette

Bebe/200procent sagde ...

Stort tillykke, hvor ser den bare fin ud! Det må være en helt fantastisk følelse endelig at stå med bogen i hånden! Glæder mig til at læse i den - og er helt klart interesseret i et dukkekursus!
Kh Bodil

Mia sagde ...

Hjerteligt tillykke med den Wenche! Den er umådelig smuk!

Jeg glæder mig til at få mit eget eksemplar.

Smil fra Mia

Lisa sagde ...

Stort tillykke med bogen.
Jeg har bestilt den og håber den kommer med posten i morgen.
Så ved jeg godt hvad min weekend skal stå på.
Glæder mig virkelig meget til at se den
//Lisa

Ida sagde ...

Stort tillykke med bogudgivelsen! Jeg er sikker på, at det lige er den bog, markedet har manglet. -det gjorde jeg i hvert fald, da jeg ville prøve at sy en dukke til en barselsgave.

Kristin sagde ...

Skønne billeder! Jeg stemmer for et kursus... Det kunne være så godt.
Jeg har trykket på køb, glæder mig til den lander hos mig:-)

10na sagde ...

Hjertelig tillykke med første eksemplar og release af din bog. Dine dukker er jo fantastiske, så det tror jeg også din bog er. Det må være en FED fornemmelse af få en bog udgivet. Held og lykke med projektet. Jeg fik da lige et julegave ønske mere. kh 10na

Øglemor sagde ...

Aiiij. Stort tillykke med den. SHvor er den flot, og hvor er både billeder og dukkebørn skønne. Det er dig vel undt at fælde en lille glædeståre over dén, synes jeg! :-)

Lines sagde ...

Tillykke, hver ser den fin ud!!

Frau Putz sagde ...

Tillykke med din udgivelse.
Nu ved jeg lige, hvad jeg skal ønske mig i julegave.

KH Karina

TrineTusindTing sagde ...

tillykke med det, det er jo dejligt - og hvor ser den flot ud!!!

Hannnen sagde ...

Tillykke med bogen. Hvor ser den bare fin og lækker ud. :-)

Dine dukker er SÅ super fine. Får jeg et barn mere - er jeg sikker på den MÅ eje en f dine super lækre dukker. :-)

Tanker skal der til sagde ...

Stort TILLYKKE med den - Ser flot ud !!!

Hygghygge
Marianne

Betina sagde ...

Stort tillykke med din smukke smukke "baby". Det må være så stort at stå med sin helt egen bog i hånden for første gang.

Synne sagde ...

Bestilt!! Åhh kom mandag, kom post, kom bog! Jeg har glædet mig.

Irene sagde ...

Jubiiii :-) den er vi vist mange, der har glædet os til! Og STORT TILLYKKE med din fine bog :-)

HANNE sagde ...

Tillykke, med den gode fornemmelse. Jeg er sikker på den kommer til at vække glæde og kreativitet rundt omkring :O)

Camilla Kirkegaard sagde ...

Et stort tillykke. Bogen ser så fin ud, den står allerede på ønskesedlen til jul - spørgsmålet er bare, om jeg kan lade være med at købe den inden :-)

rarebird sagde ...

Nej hvor ser den fin ud og øv hvorfor har jeg ikke en lille pige jeg kan sy dukker til? Stort tillykke her fra :-)

Julie Søndergaard sagde ...

Stort tillykke Wenche! Det er bare for sejt.
Jeg ved i hvert fald hvad der skal stå på min ønskeseddel til jul.. hvis jeg kan vente så længe!

Kh Julie

polkadotpeticoat sagde ...

I adore your dolls!

Karina sagde ...

Kære Wenche.
Stort tillykke! Kan godt forstå hvis du har let til tårer i dag, det er nemlig stort at få udgivet en bog. - Og den ser virkelig lovende ud, glæder mig til at se nærmere på den...

KH
Karina

Loppe-shoppe sagde ...

Til lykke!!

bruunsbolig sagde ...

Åh......tillykke....har her på det seneste kikket efter den......den må jeg hurtigst muligt ha´ fingrene i. Kan lige sætte mig ind i hvor rundtosset du er.......

Trine - Søhesten sagde ...

Så er den bestilt! Kan ikke vente med at modtage den!!

tusindfryd sagde ...

TAK !!
Og ved i hvad ? Jeg kan simpelthen ikke vente med at se alle de nye dukkebørn ! :-) Det er så dejligt at så mange af jer vil kaste jer ud i det og jeg ved bare at i kan!

KH

Helle Jakobsen sagde ...

Ih altså - den ser så fin og indbydende ud. Tillykke med udgivelsen :)

Marie-Louise sagde ...

Tillykke Wenche. Den ser SÅ fin ud. Glæder mig til at kigge nærmere på den og kaste mig udi dukkemageriet ;-)

Dolls and Darlings sagde ...

Endnu en gang tillykke!
Jeg glæder mig til at komme i gang! :-)

Fru Thornholm sagde ...

Stort tillykke - hvor ser den bare lækker ud, den bog.. Glæder mig til at kigge i den i virkeligheden.

Frk. GarnGlad sagde ...

Godt at postbudet overlevede ;O)
Tillykke med bogen, den ser lækker ud ;O)

Bambis sagde ...

Nej hvor skønt!
Stort tillykke med bogen..
Den er straks på ønskelisten ;)

Anja Rosalia sagde ...

jubiiiii så er der endnu et ønske til listen......
eller måske man skulle købe den selv bare for at være på den sikre side

Rikke sagde ...

Tillykke med udgivelsen af din bog :-) Den ser helt vidunderlig ud!

Christiane sagde ...

Den ser helt fantastisk ud! Tillykke med den flotte bog!

Linnea skriver: sagde ...

Tillykke. Det er bare SÅ godt gået!

Billy Hankat sagde ...

KÆMPE STORT TILLYKKEEEEEE!
Glæder mig til at nærstudere den - ser lækker ud. Stort knus K

Malene sagde ...

Stort tillykke!! Hvor ser den bare skøn ud, den bog.

Karen Klarbæk sagde ...

Et sent på dagen, men ikke mindre velment TIL LYKKE søde ven.
Du er så dygtig og jeg glæder mig vildt til at se den in real life.
:)

Kram
Karen

Tine sagde ...

Kæmpe stort tillykke Wenche! Hvor ser den bare FLOT ud! Vil glæde mig til at kigge i den.

Skriver den straks på min fødselsdags-ønskeliste. :-)

KH Tine

Ida Sauer Eriksen sagde ...

tillykke tillykke tillykke
det ser ud til at det lige er bogen vi mangler en bestilling er allerede gået til forlaget
Mange <knus Ida

www.frunielsen.com sagde ...

Kæmpe stort tillykke med din smukke bog,-- den skal nok komme til at gøre mange glade især dukkemødre.

Gårdejerinden sagde ...

STORT tillykke med din bog - den ser super lækker ud. Klap dig selv på skulderen ;0)
Ha' en rigtig dejlig dag..

Katrine sagde ...

Det må være SÅ stort at få udgivet noget der betyder så meget for én! Og stort tillykke med det!

Har så tit beundret dine fine fine dukker! Og har derfor lige bestilt bogen, så jeg selv kan komme igang med en til min datter. Glæder mig rigtig meget til at kaste mig ud i sådan et helt nyt og aldrig prøvet før projekt :)

Dorte sagde ...

Stort stort tillykke! Det må have været noget af en fødsel :-)
Den er virkelig flot - som alle andre Klematis bøger!

Dytbat sagde ...

Nice den må jeg have på hylden den ser fed ud :D

Måndens fedeste Give-Away har du deltaget hvis ikke så synes jeg du skulle gå forbi og deltage jo flere lodder jo større chance har du for at vinde de fede gevinster (: For at deltage gå ind på dette link og gøre som der står så deltager du (: HUSK at skrive en kommentar med hvad du har gjor og hvor mange lodder du deltager med (:

http://dytbat.wordpress.com/2011/10/28/giv-away-november/

Jeanette Renting sagde ...

Hej Wenche, stort tillykke med din flotte bog. Kaempe stort arbejde du har klart.
Venlig hilsen fra Jeanette.

rikke cilja sagde ...

Kære Wenche
Så er julen reddet for Elvira :)
Hvor er den smuk – stort tillykke herfra.
Kh. Rikke

Nathalie sagde ...

What a great and exciting new! Can't wait to see your book!
Nathalie