tirsdag den 29. november 2011

Hurtig Jule Give Away


Tina Dalbøge har mailet mig...

Tina vil gerne give 3 af jer muligheden for at vinde hendes seneste 2 E-bøger

Derfor snupper vi da lige en hurtig Give Away!



De to E-bøger byder på fine og nemme anvisninger til hjemmelavet julepynt for store og små og som altid i materialer de fleste allerede har noget af i hjemmet.

Du kan se nærmere på bøgerne lige HER


Det eneste du skal gøre for at deltage er at skrive en kommentar herunder,jeg trækker vinderen onsdag , så tjek lige om du har været heldig !

Vinderne får bøger tilsendt pr mail, hurtigt og smart ;-)

Nyd Dagen

KH

79 kommentarer:

Mai-Britt sagde ...

Dem vil jeg gerne vinde.

Mvh Mai-Britt
maibrittnollin@gmail.com

Fríða sagde ...

nej hvor sjovt, count me in!
kh.fra Island
Frida

Pia sagde ...

Uha - det ser spændende ud....

garn og glas sagde ...

Spændende :-)
Håber jeg er for en gangs skyld vil være én af de heldige.

morslille sagde ...

Jeg har ingen erfaring med E-bøger det kunne da være spændende ;O))
KH Charlotte

Heidi Ostenfeld sagde ...

Jep den er jeg med på....Krydser fingre....

Heidio@comxnet.dk hvis jeg skulle være så heldig

Irene sagde ...

Jeg vil meget gerne være med :o)

Gitte/ditogdut sagde ...

Jaaa, tænk om man var så heldig :-)

Loppedilla sagde ...

For en fin måte å få vist frem bøkene! Jeg liker å lage saker og vil gjerne være med i trekningen:)

annestuds sagde ...

Den ser fin ud, så den vil jeg meget gerne eje.
Anne

Anne Sofie sagde ...

Det er jo lige det man kan bruge her op til jul :) Jeg er helt sikkert med :)

Lene sagde ...

Jeg er med - ser meget spændende ud.
KH. Lene

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Har haft et lille øje til de bøger, så håber jeg vinder :-)

P.s. modtog din bog med posten i går, så nu mangler jeg bare materialerne :-)

Ditte sagde ...

Ja tak ;)

Tina kristine sagde ...

Det var en god gave, den er jeg med på ;0)

Margit Mougaard sagde ...

De ser rigtig spændende ud

gran hilsen fra Margit

Anonym sagde ...

Jamen - den er jeg da med på.
Hav en dejlig dag.
:-) Lone

Majken sagde ...

Jeg er selvfølgelig med :-)

Jane sagde ...

Jeg vil også gerne være med :-)

Natanja - Frøken Simony sagde ...

wow den er lækker - jeg er med.

Nabe-Altmann sagde ...

Jeg vil da også gerne være med. Det ville være sjovt at lave sammen med min ældste datter :o)

Kh Louise

Tudsesmor sagde ...

det ville være en skøn start på december!
Janne

Tante Ung sagde ...

Jeg vil gerne være med i muligheden om at vinde E-bøgerne. Jeg brugte en af hendes ideer til halloween, sjovt og nemt :)

Deer In Street Lights sagde ...

Skønt! :) Vil rigtig gerne være med.

Mange hilsner Christine

Anonym sagde ...

Lyder spændende.!!
Held til mig.
VH Kirsten

Annchen sagde ...

Spændende - jeg er da bestemt med..:)
Kh Anne

Pi Andrea sagde ...

Jeg er ihvertfald med... :o)

Lines sagde ...

De på meget gerne lande i min "postkasse" inden Julles legekammerater kommer til julehygge i næste weekend!!!
Det ville være så sejt!

Ann sagde ...

dem gad jeg godt vinde ;)
Glædelig Jul
Ann

Anette sagde ...

Jeg vil også være med.
Mange hilsner
Anette

Anne Dorte sagde ...

Aii hvor fedt med noget kra inspiration - lige noget for mine tøser og jeg (:

tantekrea sagde ...

Dejligt give away at kunne indvie december med for de heldige - selvfølgelig er jeg med ;-)

kh
May-britt

Fr. Høll´s skriverier sagde ...

Jeg er med. De ser helt super ud.

Malene sagde ...

Jeg er med:)

Stine sagde ...

Dem vil jeg gerne vinde :-)

Camilla Kirkegaard sagde ...

Jeg forsøger også lige, om ikke jeg skulle være heldig.
Hilsen Camilla

Uglemors verden sagde ...

Jeg er helt klart med, ønsker mig allerede de bøger helt vildt, så håber at jeg er en af de heldige :)

Alberte Roses mor sagde ...

Hvis jeg kan nå at være med... så vil jeg da meget gerne vinde - det ser spændende ud:) Hilsen Hanne (44488383@vip.cybercity.dk)

Liv sagde ...

Jeg vil også gerne være med :-)

TinaLykke sagde ...

Julehumøret har indfundet sig, så jeg er med :)

Sweet Potatoes sagde ...

Jeg vil også meget gerne deltage. Mvh. Ditte

Misemor sagde ...

Så spennende. Ja takk!
Klem ToneB

Rikke sagde ...

Her i huset kunne vi godt bruge inspiration til nyt julepynt, jeg krydser fingre :)

Tanja sagde ...

Er bestemt med :)

Lola sagde ...

Ih, dem kunne jeg da godt bruge. :)

Mutti Spagutti sagde ...

Jeg er med :-)

Finurligheden sagde ...

Uf, det ser super spændende ud. Den gad jeg godt vinde.

Helle Jakobsen sagde ...

Nu må det altså være min tur til at vinde :)

Eva T sagde ...

Det vil jeg gerne vinde:-)

Curly sagde ...

Det er lige mig!!! Min juleinspiration har forladt mig så jeg kunne godt bruge et frisk pust...!

From sagde ...

Fedt, dem kunne jeg nu godt bruge :)

Carina sagde ...

Uha, jeg vil gerne have fingrene i de bøger.

Anonym sagde ...

Hende Tina laver altså nogle sjove bøger, så dem vil jeg gerne vinde.

/Anja
anja@bitnisse.net

thora sagde ...

Klart jeg er med. Ønsker alle en fin adventstid :-)) klem fra Thora.

Nina Nowack-Rosenquist sagde ...

Hejsa. Det ser ud til at være en spændene bog, som vil blive brugt flittigt hjemme hos os.
Hilsen Nina
ninanowack@gmail.com

Blaa Elefant sagde ...

Hvor er de bare fine :o) Jeg er med!

Kærlig hilsen Blaa Elefant.

Willemoes sagde ...

Åh, hvor ser de fine ud!
Det ville lige været noget for mig og datteren på tre (der nu er stor nok til at klippe med saks)

Fru Beck sagde ...

Sådan en vil jeg da rigtig gerne vinde :-)

Eva sagde ...

Jeg er selvfølgelig med på listen.

lilian søgaard wogensen sagde ...

nej, den kunne JEG godt tænke mig at vinde

Mie sagde ...

Det ville da ikke være så tosset en julegave til mig:-)

Mie sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
KGaardsted sagde ...

Ih, hvor fint! Jeg vil gerne være med :)

natteravnen sagde ...

Dem ville jeg gerne vinde

Frøken Fogh sagde ...

Jeg var vild med hendes kastanjebog, så jeg vil meget gerne vinde julebøgerne!

karenbykaren sagde ...

Hvor er det en fin give away - håber den lander i min e-mail!

Karen

Anonym sagde ...

Jeg prøver også lykken.

kh
Helle
helleyvonnenissen@yahoo.dk

Frk. Schmetterling sagde ...

jeg deltager.

Marie sagde ...

Jeg prøver lykken her også ;)
-Marie
Maridium@gmail.com

helle sagde ...

Helt klart jeg er med!!

helle sagde ...

Jeg er helt klart med!!!

Barbara sagde ...

Jeg er MED

Bleika dívan sagde ...

De ser da sjove ud, dem kunne jeg godt tænke mig,

mhv
Hrönn

Kirsten sagde ...

Ih, jeg skynder mig at smide en kommentar i bunken :-)

Trine sagde ...

Håber jeg når at komme med i lodtrækningen :-)

Helle sagde ...

uhhh, kan man nå at være med??

Anne A sagde ...

det vil jeg rigtig gerne vinde. Håber jeg kan nå at være med endnu

Line Pedersen sagde ...

Jeg vil også gerne være med i konkurrencen :0)

Sus Kahl sagde ...

ov jeg kan da vist lige nå at være med.