lørdag den 19. november 2011

Gid Jeg Kunne....

...Dele Mig I To !

For så kunne jeg både forberede fødselsdag herhjemme OG slå et smut omkring ( ja ok..Århus - Kbh.) det årlige Steiner julemarked i Højbjerg ved Århus.

Jeg elsker den fortryllende stemning i huset, de hjemmelavede økologiske lækkerrier og de mange smukke håndlavede sager i boderne.

Her er Steinerdukker, trælegetøj, smukt julepynt, filtede uldnisser og og og helt unikke gaver til børn og voksne.



Ikke mindst ville jeg lige kunne give KAREN en ordentlig krammer ( måske du kan hjælpe mig her ?) og jeg ville kunne få fingrene i en af Karens mors helt særligt fine og sirlige kagehuse og en adventskrans og alt det andet....ØV !

Har du et par timer fri kan du opleve og nyde alt dette lige her

Antroposofisk Selskabs Hus
Rosenvangs Allé 251
Højbjerg (Aarhus)

19. November 2011 kl. 10.00 til 15.30
 
Rigtig god Lørdag
 
KH

4 kommentarer:

Danagonia sagde ...

Jeg ville også gerne af sted... Men vi får gæster langvejs fra, så det må blive en anden gang :-(

Lillian H sagde ...

Like kjekt med julemarkeder hvert år....--Jeg skal avsted på et stort i nærområdet vårt i dag--gleder meg

Hanne fra Landet sagde ...

Hei hei :) Så utrolig flott side du har!! I den norske utgaven av Sy magasinet var det bilde av boka di og link til Klematis. Disse dukkene er jo bare helt utrolig fine, og jeg har lenge hatt lyst til å prøve å lage en!!
Så gleden ble stor da jeg så at det fantes en bok!! Jeg har lagt inn bestilling på den nå, og venter spent på at den skal komme!! Jeg gleder meg til å sette igang arbeidet!!!
Tusen takk, og ha en fortsatt fin lørdag. Hilsen Hanne

Synne sagde ...

Åh jamen du skulle bare have været taget ud til Femørem station til Steinerskolen på amager. Der har vi tilbragt vores dag og er FYLDT op med indtryk og gode sager i lommerne.
Sad ved siden af Jesper Binzer og gik helt i stå inde i mit hoved ;).

Billeder her lidt senere, eller i morgen hvis jeg falder i søvn inden jeg er færdig (undtagen af Jesper. Han skulle have liv til at være privat og banke sin messing-lysestage i fred, sammen med sønnen) ;).