onsdag den 23. november 2011

Dottie Angel....


...alias Tif Fussell står bag en helt fantastisk bog der endelig har fundet vej til min postkasse.

Jeg har købt bogen direkte af Tif selv på hendes Etsy Shop lige HER  for 197 kr.



Tif lever i USA, i et univers hun selv kalder Peachy :-)


Og ja jeg kunne ikke have givet det et mere passende ord! Her er vintage stoffer og dims, farver, lys....


Hæklede billedrammer, porcelænsdyr pyntet med hæklede småsager på fineste vis...


Hun har i sandhed en forkælighed for porcelænsdyr og hækling !


Tif har også en stort og meget fint forbrug af Doilies, hun kalder det Doil-i-fy...


Et godt tip hvis du har lyst til at Doil-I-Fy , tjek din nærmeste genbrug der ligger doilies i tusindvis derude i de fineste farver og mønstre.


Firkantede vimpler med skrift og hæklede tæpper er en anden forkærlighed Tif har nogle smukke bud på.


En detalje ved bogen der især rammer mig er skriften...som gammeldags skrivemaskine elsker det og har det selv på mit tusindfryd stempel :-)


Kort og godt et smukt og inspirerende univers!

Dottie Angel / Tif Fussell ´s Blogunivers kan  du besøge lige HER

Og Shoppen hvor du udover hendes bog kan få andre smukke Dottie Angel ting lige HER

Ønsker jer alle en Doili Dag ;-)

KH

2 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Tak for at vise lidt fra bogen:-)
Har nemlig selv gået og drømt lidt om den bog.
Og nu er drømmen vist bare blevet stærkere :-)

ReDoir sagde ...

Hei;)
Har veldig lyst på dukkeboken din. Prøvde å bestille, men frakten var nesten like dyr som boken.
Jeg bor i Norge, kanskje den kommer ut her også?;)
Mvh Hege