fredag den 4. november 2011

Billeder Fra Messen


Lad det være sagt...messehaller egner sig ikke til foto !

Jeg beklager lys og billedkvalitet men synes alligevel lige jeg vil vise jer hvad det var jeg fik strikket sammen til messen :-)



Jeg havde fået til opgave at pynte lidt op i hyggekrogen på Tanernes stand. Der hvor de har små cafeborde som man kan sætte sig ned ved hvile ud eller ex hækle som de søde tøser jeg fulgtes med endte med at gøre.


Tavlen her rummer en del af mit kommende jule sysle sammen sååå hold øje der vil komme en del DIYér.

Og nå ja ude til højre ser i forsiden på bogen der netop nu er i trykken...VILDT !

Kommoden nedenunder fik en krukke med låneblyanter og strikkepinde, en lille notesbog til at skrive en hilsen i, kaninskålen havde ekstra visitkort og bare rolig lysende er ikke ægte levende men snydere fra Tiger ;-)


Jeg fik faktisk ikke taget så mange billeder på messen, både fordi der hele tiden var fuld gas på men også fordi lyset ikke rigtig indbød til det. Om messen kan jeg kun sige at den er værd at køre efter, selvom det er stort og kaotisk finder man mange skatte der :-)

God Weekend

KH

10 kommentarer:

Pia sagde ...

Jeg så godt dine fine indretningsarrangementer - jeg nød Tanternes stand og Julia om fredagen. Skønt skønt....
kh Pia


ps. har lige søsat en giveaway med den nye udgave af Politikens Strikke- og hæklebog, hvis det skulle være af interesse

Pia sagde ...

Sjovt - det lille bord er 100% identisk med et jeg købte for flere år siden. Min mellemste datter var i lyserød-alderen og ønskede sig et sminkebord. Så jeg malede det altså lyserødt (+ lidt guld). Bare en lille bemærkning.

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Var forbi om lørdagen og det så rigtig fint ud.

Hvor spænende med din bogen - den glæder jeg mig til at få finegren i :-)

Danagonia sagde ...

Gode billeder! Jeg havde i hvert fald en god dag på messen...

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Sikke fint du havde gjort det, så mange herlige detaljer. Og spændende at se bogen snart.

God weekend
Stine:)

Blaa Elefant sagde ...

Jeg kan ikke vente til at din fine dukkebog udkommer!
Det ser spændende ud med de "jule sysler" :o)

Anne sagde ...

Det var et vildt hyggeligt hjørne:) Vi hyggede os i hvert fald!

Henriette sagde ...

Billeder snyder - din indretning var perfekt og hyggelig :o)

Farmorfabrikken sagde ...

Ville ønske jeg havde kunne kigge forbi - det ser i hvert fald så fint ud! :-)

Marie-Louise sagde ...

Ih, hvor er det bare super fint og SÅ hyggeligt. Meget inspirerende ;-)