torsdag den 6. oktober 2011

Tapet Eller Streg ?

Går rundt med lidt af et hovedbrud i baghovedet....

Lige nu ser væggen i vores soveværelse ca således ud...


Lidt for hvid og tom....Så er spørgsmålet bare om den skal have en tur med den "klassiske" lige pt, nemlig vintagetapetet her....


Eller om den skal have en gang UNI POSCA A La Tusindfryd...???

Har lavet et par skitser og fremlagt herhjemme ;-)


Hvis projektet godkendes er det liiige at vælge en farve....guld lokker!


Nyd Dagen

KH

17 kommentarer:

Frøken Viktualia sagde ...

Jeg stemmer på UNI POSCA a la Tusindfryd i GULD... Det vil se SÅ helt fantastisk ud :)

Nørkle Tøserne sagde ...

Er helt enig med Frøken Viktualia. Du skal helt sikkert vælge en omgang UNI POSCA a la Tusindfryd. Jeg tænker dog at det ville se godt ud med flere farver.

tusindfryd sagde ...

Tak !!! Det fortæller jeg lige min mand ;-)

KH

Tudsemor sagde ...

Jeg synes nu også tapetet er rigtig skønt..

Anne sagde ...

Nej til tapetet! og helt klart ja til, at du selv går i gang! Især den sorte skitse er jeg helt vild med:)

Pernille sagde ...

Du skal da helt klart tegne selv - hold da op hvor er det bare flot!!!! Wauu, hvem der havde de evner... Og vores væk ser nogenlunde ligesådan ud ... bare i en lidt tynd fesen gul... (som vi ikke selv har valgt...)..

Zgrubler sagde ...

Tusindfrydsposcastreger - ingen tvivl om det!!! - men ikke i flere/mange farver - det vil blive ALT for uroligt!
Skal der partout være flere farver, så højst 2 MAX tre! (efter min beskedne mening ;-) )

God fornøjelseeslyst ♥

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Er helt klart til den sorte skitse, måske ikke lige guld, men stregen skal helt sikkert holdes i samme farve, ellers bliver det for forvirrende.
Altså det er bare min mening :) - håber virkelig vi får resultatet at se.
Er de bare super gode de posca´er?

tusindfryd sagde ...

Kære Jeanette

Posca er min favorit, men ok er ikke grfitti ekspert ;-))) Har brugt dem på vinduet i vores stue også ;-)

Bare rolig det hele bliver i samme farve skal bare lige finde ud af hvilken farve :-)

KH

Randi B. Jensen sagde ...

Var det mig, der kunne lave sådan en væg, så havde jeg fluks gjort det - hvor ser det flot ud og jeg synes, at det må kan laves i en hver farve - er man til mange farver, ja så er det da vist også en mulighed.

Dorte sagde ...

Den sort-hvide stregtegning er da fantastisk.

Skynd dig at komme igang og vis os resultatet :-) :-)

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Uni Posca a la Tusindfryd er det der får min stemme - kan lige se det for mig.

Moster Pips sagde ...

Posca helt klart. Hvis du mangler en væg til at øve dig på, er du meget velkommen i Classensgade;))

Anna sagde ...

Der er Julebazar i kvindehuset d 3/12. åben for gæster 12-17.
En bod koster 100 kr + en valgfri genstand til donering til lotteri.
Hvis det kunne være noget for dig så send gerne en mail her eller på kvindeaktivitet@yahoo.dk.

God dag:-)

Lines sagde ...

Den sorte skitse er da for hip.
Fed kontrast til alt det hæklede.
Go arbejdslyst!

katrine og karoline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
katrine og karoline sagde ...

undskyld skrev forkert i forrige kommentar.
men er helt vid med den sort hvide UNI POSCA a la Tusindfryd.