mandag den 24. oktober 2011

Snip Snap Snude

Min store pige har fået en småbørnesygdom...

Falsk strubehoste...

Så jeg er sat tilbage til nul nattesøvn....

Så må man jo ty til en overkommelig aktivitet for dagen....


KAREN var forbi i fredags og syntes lige jeg skulle have det fine til og fra stempel og en æske med maillamærker som hun står bag for Søstrene Grene.


Det er da til at overkomme ikke ? Og så er jeg tilmed allerede foran på julegaveindpakningen det kræver næsten en særlig note i dagbogen.... :-)


Jeg er ret GLAD for det stempel for nu kan jeg jo bare lave alverdens fine gavemærker uden at ødelægge dem med min ulæselige håndskrift....

Nyd Dagen

KH

13 kommentarer:

Fie sagde ...

Genialt! Dem må jeg også have fingrene i :-)

filibaba sagde ...

Det var da et smart stempel!
God bedring til din datter. Jeg håber, at hun snart er frisk igen.

Fru Bach sagde ...

Jeg har også købt begge dele, det er super smart og fint

Randi B. Jensen sagde ...

håber din datter er i bedring. Fantastisk ide med det sttempel og de fine manillamærker - jeg håber, at der er nogle tilbage på torsdag, hvor jeg kommer omkring en Søstrene butik :-)

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Åh nej!!! Mit øje fangede lige ordene "falsk strubehoste"... og så var jeg et smut nede ad Memory Lane...

Da jeg var helt lille (for ma-aaange år siden, engang i 1960'erne) led jeg også af denne grimme, falske strubehoste. Og jeg ved at min søde mor vågde over mig konstant, når jeg havde anfald.

Mit sidste anfald havde jeg som 5-årig. Jeg lå på sofaen og sov... og med svær vejrtrækning, med min mor siddende ved siden af mig. Telefonen ringede, og min far tog den. Der var besked om, at min kære morfar var afgået ved døden. Jeg vågnede ved lyden af telefonen, min falske strubehose var væk, og vendte aldrig mere tilbage. I familien siger vi, at min morfar tog den med sig (han var altid så bekymret, når jeg var syg). ♥ (Heldigvis har jeg stadigvæk min mor og far! :-))

Rigtig god bedring med datteren. Jeg håber hun også bliver sygdommen kvit!

Super smart stempel. Det har jeg også investeret i... ligesom de fine tags i æsken.

*SMIL* fra Lisbet
...og hilsen til din lille datter!

Malene sagde ...

Jeg skal da vist snart i Søstrene Grene igen ;)

Anonym sagde ...

Heldige dig! Manillamærkerne fik jeg fat i - i begge farver i dag, men ak....... stemplet havde de ikke. Æv, æv - jeg havde glædet mig til at få fingre i det. Rigtig god fornøjelse med det. :-)

Anonym sagde ...

Nåeh ja - glemte da helt at ønske god bedring til datteren. :-)

FarfallaDK sagde ...

Dejlig gave!
Det er så fedt, at de har fået stempler i Søstrene Grene. Jeg elsker stempler! Desværre var de stort set udsolgt, da jeg kom forbi sidst...

Boselade sagde ...

Dem har jeg også købt. Er ikke lige kommet til at prøve dem endnu.....
Men kan se at jeg skal i gang :-)

Liv sagde ...

Åh de er bare SÅ fine! God bedring til jer!
/Liv

Prinsesse Suh sagde ...

Prinsessen var ude at købe stempel i dag, og brugte dem til at stemple på selvhærdende ler. Det fungerede udemærket.

Margit sagde ...

Det ser skønt ud!
x
m