tirsdag den 18. oktober 2011

Skønne Krea Ideer


Det er jo lige nu ungernes lommer BUGNER af kastanjer og lige nu vi måske har tid til fornyelse ?

Jeg er ret solgt over dissee "kastanjer a la 2011" som jeg faldt over hos Tina Dalbøge .

Du kan se hvordan og rigtig mange andre fine kreasager lige HER enkle og sjove projekter lige til at gå til med ungerne ,både her i ferien og de kommende kolde weekender.



Måske kastanjebyggelysten også kan tændes i mændene nu der pludselig er skruer med i spillet?


Er man ikke lige til kastjer er man måske til Pestinak...


Tak for inspirationen, der er rigtig mange ting der lige skal afprøves de næste dage :-)

De skønne billeder har jeg lånt hos TINA !

KH

8 kommentarer:

Pinautz sagde ...

Hvor er de skønne.
Super efterårsferie-aktivitet ;-)
Kh Lena

Line sagde ...

Hæ! De er sjove:-)

10na sagde ...

Hihi det fik da lige morgen smilet frem - hvor er de bare søde og sjove. Tak for ideen til dig og Tina ;o) KH 10na

med kærlig hilsen.... sagde ...

min første kommentar på din blog skal lyde: tysind tak for en fantastisk blog - du er multiinspirerende og jeg har i lang tid luret på alle dine kreationer og du er at se i mit "foretrukne" MANGE steder. :O) kærlig hilsen Pia

Mia sagde ...

Eeeeejjj hvor er de fine. Jeg må låne nogle skruer af manden og så igang :)

Marina sagde ...

Ja Tina er skøn. Vi er heldige at hun deler med os andre.

TrineTusindTing sagde ...

Hvor er de bare søde! *smiler*
Kh Trine

Tina Dalbøge sagde ...

Mange tak kære Wenche. Og sikke flot mine billeder tager sig ud på din flotte side. Det er så enkelt og rent. Jeg glæder mig til at hilsen på dig på messen, for Karen har fortalt så meget godt om dig. kh Tina