lørdag den 22. oktober 2011

Ses Vi På Bloggers Corner ?

Alle de visitkort....skal med til Kreative Dage i Fredericia den 28.-30. oktober ;-)

Jeg har nemlig såddan ganske op af hatten fået "tildelt" en bar væg til et lille Tusindfryd Stilleben...derfor er der pludselig en hæftig aktivitet i mit "værksted" her midt i efterårsferien...


Sniblerester og rivesalat er blevet omsat til endnu flere visitkort...man skal ALDRIG smide noget ud !

Ses vi på Bloggers Corner ?


Ovre hos TINA kan du under linket her tilmelde dig, så laver hun et kort klar til dig som kan afhentes på stand 3120, kanon ide ,så kan vi nemlig bedre "spotte" hinanden i mængden.

Glæder mig!

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Tina Dalbøge sagde ...

Hej Wenche. Og i dag kan du endda få muligheden for at få min sidste nye e-bog helt gratis... den hedder KREATIVE KASTANJER og du kan se mere om det på min blog - Vi ses næste weekend -kh Tina

Kagemums sagde ...

Hej!

Er lige Faldet over din blog - f... hvor er du dygtig og spændende blog
Knus
Lone

Arliana sagde ...

Jeg tænkte nok det var det du skulle bruge visitkortene til... Det er sjovt, har været til kreative dage mange gange - men det gør det lidt ekstra spændende at der er folk man har fulgt online til stede i år ;0)

Anonym sagde ...

Det skulle vel aldrig være så heldigt, at din dukkebog er klar til salg allerede på messen..? Satser på at komme nu der ENDELIG sker noget i "mit" området :-)

tusindfryd sagde ...

Jeg er på messen fredag, mit lille indlæg bliver dog hele weekenden;-)

Nej bogen kommer desværre først om en 14 dages tid ;-)

KH

Loppe sagde ...

Er du svimmel du er dygtig... jeg er meget imponeret... alene dine visitkort er fantastiske.. Glad for jeg fandt din blog ( Via Susi indretning med farver ) Spørger helt forsigtigt, du har jo super travlt, om man kan købe to sart lyseblå svampe som dem du har lavet til Susi ?? Jeg er faldet pladask for dem, men er desværre totalt hækleblind... og kender heller ikke nogen der hækler så vidt jeg ved...

Nu skal jeg lige nyde lidt mere af dine hittepåsomheder.
Kh
Loppe

Malene sagde ...

Jeg kommer forbi fredag og har bestilt et skilt hos Tina.
Vi ses.
Kh. Malene

ffluwer sagde ...

Har lige set dit indlæg med visitkort. De er jo helt vildt fede. Stort arbejde men de skiller sig ud.

Billy Hankat sagde ...

Det ser altså bare for lækkert ud! Knus K