onsdag den 5. oktober 2011

Ronja

Ronja´s kommende dukkemor er ganske voksen....

Det er aldrig for sent at få opfyldt sine dukkeønsker!



De ønsker jeg har arbejdet ud fra er nordisk, gråtoner, jordfarver,sart rosa, jordskok,rødbede.....


Så må man jo lige se om man kan få alle disse stikord til at forenes og harmonere i en og samme dukkesjæl.


Da Ronja er til en voksen har jeg brugt lidt sartere bomuldstoffer og tilføjet lidt detaljer som  ex en lille knap og en slids i tunikaen.


Ponchoen er håndstrikket i dobbelt perlestrik og har efterfølgende fået en hæklet kant.


Nu sidder den lille frøken og titter i min vindueskarm indtil hendes mor kommer hjem fra USA.


Dejligt af og til at have god tid til at tage afsked :-)


Vi har jo tilbragt mange timer sammen.


Kære P ,din Ronja er færdig håber du bliver rigtig glad for hendes selskab.


Nyd Dagen Derude

KH

14 kommentarer:

ea-o sagde ...

Hun er så smuk!

laj sagde ...

Hvor er hun bare dejlig og flot

Uglemors verden sagde ...

Hvor er hun skøn, kan godt forstå at du er glad for lidt afskedstid ;)

Anonym sagde ...

Hvor er hun skøn. I`m in loooooooooove. kh 10na

unikarina sagde ...

Suk hun er OGSÅ dejlig... Er sikker på at hun falder i god jord hos hendes nye mor. Nyd hende mens hun stadig bor hos dig - men jeg tror at du bærer alle dine dukkebørn med i hjerte til evighed.

Helle Jakobsen sagde ...

Hvor er hun altså bare sød og smuk. Hun er heldig, hende der skal have dukken :)

Signe sagde ...

Hvor er hun kær - og übermoderne med poncho...

Hjortebjerg sagde ...

Hvor er hun bare fin!!! Blev helt forelsket i hendes poncho:-)

Liv sagde ...

Hvor er hun bare vidunderlig, smuk og dejlig!
/Liv

Nørkle Tøserne sagde ...

Hvor er hun fantastisk... og sikke et smukt navn til et dukkebarn (har en datter der hedder Ronja). Er helt forelsket i dukken... måske jeg skulle overveje at kaste mig over dukkemageriet...

jip sagde ...

fantastisk flot ,fin og sart.

winterludes sagde ...

such a cutie with her gorgeous wardrobe. congratulations.

Gitte sagde ...

som altid,dine dukker er så smukke,hvor er du dygtig

Anonym sagde ...

Aldrig har jeg set så smukke dukker, sikke et arbejde.. Er specielt vild med håret og de røde kinder..
Det er ikke fordi jeg vil være anonym men bliver smidt af min google konto.
Kh. Katja