mandag den 10. oktober 2011

På Sidelinien

Arbejder lidt med på sidelinien her....

Karen Klarbæk har jo liiige fået en stand på Kreative dage messen...

Og godt nok kender jeg INGEN med en motor som hendes....


....men en lille hjælp på sidelinien til at fylde op kan man vel altid bruge ;-)

( Flagene erhæklet i Havblik nr 55 en super flagrød )

Selv kigger jeg forbi messen Fredag den 28. Oktober fra kl ca 11.30 passer jeg Karens stand imens hun "optræder" ;-))) OG fra kl 14.30 til 15.30 laver jeg en lille hækleskoletime i TANTERNES stand sååå kom endelig forbi hvis du gerne lige vil igang med det hækleri....mere herom senere.

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor skønt - min veninde og jeg kigger forbi ;-) og glæder os....

Lise sagde ...

Det gad jeg godt med til, men bor i hovedstaden og med cykel som transportmiddel...

Trillemus sagde ...

Det lyder hyggeligt. Jeg kommer desværre først søndag. Jeg kunne ellers godt bruge et hækle kursus.

Kh Mette

karenbykaren sagde ...

Kommer helt sikkert på messen - måske skulle jeg få det passet ind, så jeg kan få en lektion ud i hækleriet ;)

-karenbykaren

HannasHörna sagde ...

Så söta!

Ha en fin vecka! Kram