mandag den 3. oktober 2011

The Little Ones


Weekenden bød på massiv oprydning og omrokering.

I gemmerne faldt jeg over en æske med nogle minidukker som jeg har lavet til børnene for snart 4 år siden.



Der er blevet leget rigtig meget med dem og deres lille filtsvampehus, men på et tidspunkt var de bare vokset fra dem, men gå af med dem kunne jeg ikke rigtig :-)


Nu har jeg fået en alvorlig kriblen i fingrene efter at lave minidukker!!

Og så skulle man tro at mini er hurtig at lave ikke ? Ak små ting tager meget længere end man regner med, især fordi de ikke passer indunder symaskinen....


MEN hyggeligt er det !

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

morslille sagde ...

De er super fine ;O)))))

Signe sagde ...

Åååååhr, Wenche! Mit hjerte brister!

Ulla-Bella sagde ...

Så fine dukker:)

Blaa Elefant sagde ...

Hvor er de bare søde! Du laver de fineste dukker Wenche ;)

jip sagde ...

hvor er de fine ;O)