søndag den 23. oktober 2011

Kreativ Give Away


I anledning af Kreative Dage messen i Fredericia  næste weekend har TANTERNE  sendt mig de skønneste godter, til gengæld har jeg lavet en hæklekuffert OG alt sammen for at lave en skøn Give Away til JER !



På spil står en hækle/krea kuffert med 4 nøgler Tante Grøn Bio Blomsterfrø i skønne farver som du ex kan hækle bomuldsrondeller af :-)


Uden hæklenåle kommer man jo ikke langt så derfor var der også lige hele 3 fede nåle fra Knit Pro med soft grip ! Har lige testet dem og de er bare SUPER at hækle med.


Jeg har lagt en saks og en synål til , så nu skulle der være alt hvad man behøver.


Som en lille ekstra præmie til nr 2 er der 3 ruller maskinetape !


Den peach er bare LÆKKER !


Såddan deltager du:

-På messen kan du besøge Tante Grøns  stand og udfylde en seddel med navn og adresse.

- Du kan  også skrive en kommentar her.

Mandag den  31. okt.  tæller vi så op og trækker en vinder af kufferten og en af maskintapen hhv. nr 1 og 2 ved hjælp af Random Org.
De to vindere bliver offentliggjort her på bloggen mandag aften ! så hold lige øje her hvis du deltager via kommentar for så skal du maile mig din adresse ;-)

Held og Lykke !

KH

346 kommentarer:

1 – 200 af 346   Nyere›   Nyeste»
Johanne Busk Stormoen sagde ...

Der er desværre for langt fra København til Fredericia, men jeg følger med herhjemme fra. Og sikke en fin kuffert, så jeg vil da gerne være med i opløbet om den alligevel. Mvh Johanne

Kirsten sagde ...

Jeg sidder klar næste mandag ;-)

Held og lykke med messen...

Mette sagde ...

Super lækker give away. Jeg vil meget gerne være med :-)

Anonym sagde ...

Sådan en fin kuffert ville jeg gerne eje, og især min lille datter på 6 år som elsker at hækle.
Vi ses i Fredericia.

Vh
Gitte P.

reSIRIkulert sagde ...

Super-duperflott koffert!
Lykke til med messen ;)

annestuds sagde ...

Hvor er dne søde den kuffert. Den vil jeg gerne eje :-)
Kh
Anne

3. sal til højre sagde ...

Den give away vil jeg meget gerne være med i her på bloggen :)

Lene sagde ...

Jeg skal på messe med nogen arbejdskolleger og glæder mig. Jeg vil gerne deltage i den skønne give away.
Kh. Lene

Jeanette Renting sagde ...

Hej Wenche, fra Holland til messen er meget for langt. Men kufferten ser meget for laekkert ud. Jeg vil gerne vinde den!
KH, Jeanette.

Tusinde Tanker sagde ...

Jeg ville rigtig gerne på messen, men det bliver desværre ikke. Men kufferten måtte gerne endne hos mig :-)

Rumfang sagde ...

Den præmie kunne jeg da vældig godt tænke mig at vinde :) God messe

Lise sagde ...

Hvor ser det lækkert ud. Jeg vil super gerne deltage. De er virkelig smarte dine hæklekufferter. Jeg har tænkt, at jeg snart skal have lavet en kuffert til min niece på 5 år.

SJ sagde ...

Lækker give away, den vil jeg meget gerne vinde.

sara sagde ...

Nøj en lækker give away.

Desværre lidt langt fra Kbh af

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Jeg er endnu ikke sikker på om jeg kommer til Kreative dage - så jeg vil gerne deltage her

Iben sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med. Jeg er nybegynder i at hækle og det fine garn vil da være den bedste motivation for at lære mere.

MalleQ sagde ...

Lækker GiveAway! Den vil jeg gerne være med til at vinde :D

Hav en god messe og en god dag,
MalleQ

Eva sagde ...

Hold da op, sikke lækre gaver. Jeg kommer desværre ikke til Fredericia, så det er dejligt at kunne deltage her:)

Mille sagde ...

Rigtig skøn give away...
Held og lykke på messen...

Julie sagde ...

Uhh hvor lækkert ;0)
Jeg vil meget gerne være med

hanne sagde ...

Jeg er også med fra blog siden :)

Frk. Nielsen :o) sagde ...

Wauw! Hvor fed en give away :o)
Den vil jeg gerne vinde!

Mette sagde ...

Lækkert.. Det vil jeg gerne deltage i:) Og krydser så alt hvad jeg kan..:)

Mvh. Mette
http://mostermetteshyggestue.blogspot.com

Camilla Kirkegaard sagde ...

Den ville jeg også rigtig gerne vinde.
Regner også med at tage en tur til Fredericia.
Hilsen Camilla

Trine sagde ...

Den pakke kunne være startskudet til nogle gode vinter-hækletimer! mvh Trine

Helene sagde ...

Hvilken fantastisk give away.
Jeg holder øje herinde næste mandag! Bum!

AnnA sagde ...

Hei. vil gjerne være med på "Kreativ Give Away" sin trekning. Fant fram til bloggen din via en norsk blog, og det var en hyggelig overraskelse! Fargerik, inspirerende og glad blogg! Klem Anne

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage. skøn give away. Kommer også til fredericia på lørdag sammen med to andre bloggere. :-)

Camsen sagde ...

Hvor ser den lille kuffert bare dejlig ud ;)

Jane sagde ...

jeg kommer desværre ikke til messen, men vil nu alligevel gerne deltage i din give-away :-)

Mia sagde ...

Vil meget gerne deltage:) Og ville ønske at jeg kunne komme med til det i Frederica, men er aaaalt for laaaangt væk fra mig:)

Held og lykke med messen...

Vh Mia

Fru Rosenkjær sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
[hadla] sagde ...

Den kunne jeg godt tænke mig at vinde, så fint!!

Fru Rosenkjær sagde ...

Iiiih lige hvad jeg har brug for, for at komme igang med hækleriet ;0D Ha en dejlig messe, det plejer at være SÅ godt derovre !!! Jeg krydser fingre, tæer . . mm.... og håber på held i lodtrækningen. kh Melanie

Pia sagde ...

Lige hvad jeg kunne bruge! Uh håber sådan jeg er heldig :)
Glæder mig til at se billeder fra messen, ville så gerne have været der...
God søndag, smil fra Pia

Dorthe sagde ...

Der er vist alt for langt fra Holland, så jeg melder mig til her. Sikke en lækker kuffert:-)

Frk. Fløe sagde ...

Jeg kan desværre ikke komme til Fredericia i år, da jeg skal arbejde. Men nøj hvor vil jeg gerne vinde den kuffert!! Jeg er med.. :)

Pi Andrea sagde ...

Mums for nogle lækkerier... :o)
Jeg lægger hermed en kommentar og håber at det bliver mig der kommer til at kreerer med det lækre indhold... :o)

Elisabeth sagde ...

wOW!!! hvorfor bor jeg på den forkerte side af vandet!! øv altså!! Men jeg vil da krydse fingre alligevel :P

Rigtig lækker giveaway btw!! både garn og tape <3

Blaa Elefant sagde ...

Dine kreative kufferter er SÅ fantastiske! Jeg vil meget gerne være med (har faktisk kigget på lige netop denne kuffert i TIGER - hvilke dog er uden dit spændende indhold) :o)

Blaa Elefant.

Julie Søndergaard sagde ...

Jeg ville SÅ gerne til kreative dage, men skal holde kurser hele weekenden,.. men jeg vil da rigtig gerne være med her alligevel :)

Kh Julie

flet ogsjov sagde ...

En dejlig lille kuffert. Vil gerne afprøve de knit-pro nåle og nå ja garnet ser da også lækkert ud ! Kigger også forbi i Fredericia for skal derned på kreaudflugt :)

Malene sagde ...

Da jeg desværre ikke kan deltage i messen, vil jeg rigtig gerne deltage her:)

Zacho sagde ...

Kan da slet ikke lade være med at skrive mig op her, for jeg vil gerne have fingre i garn fra tanterne, som du altid skriver så meget om...:-) KH Hanne

Kabakü sagde ...

Jeg kommer desværre ikke til messen, selvom jeg ville elske det, men det er for langt væk. Men så er det jo heldigt, at man også kan deltage i jeres MEGET fine give away her på bloggen;-)

Trine sagde ...

Vil rigtig gerne deltage, måske deter et tegn til at jeg skal lære at hækle...:-)
Kommer også til Kreative Dage i Fredericia næste weekend... Glæder mig.
Hilsen Trine

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Sikke nogle godter!
Dem vil jeg gerne vinde :). God tur til Messen, alle dem der skal med.

Gitte sagde ...

Jeg kan desværre ikke komme til kreative dage i Fredericia, men har en aftale med min mor om at vi skal afsted næste år. Denne lækre give away vil jeg gerne have fingrene i :)

Stine S sagde ...

Du er altså ret snedig med de kufferter. Jeg regner ikke med at nå til Fredericia - desværre så jeg må deltage her.
Kh Stine

TinaLykke sagde ...

Jeg vil bestemt også være med og hvis jeg vinder LOVER jeg mig selv, at NU skal jeg lære at hækle :)

helle sagde ...

vil gerne være med. Sikke en skøn kuffert. Og i samme moment - tak for en fantastisk blog.

Helle sagde ...

super lækker give away jeg er klart med kommer desværre ikke til fredericia ...
så jeg er med her :)



Din-og-Flere-Giveaway-Her

Sommerfugl sagde ...

Kan desværre olle komme til messen - men vil delme gerne være med i give away'en herinde. Den er virkelig flot lavet:)

DuusMuus sagde ...

Sikke dejlige præmier.... trykker tomler for mig selv... :o)

ohhhappy sagde ...

Så fint! Den vil jeg gerne vinde :)!

morslille sagde ...

Du er bare så fantastisk!!!!!!!
Et lod her og måske også et mere senere ;O))
KH Charlotte

linea1989 sagde ...

Jeg vil også gerne være med. :)

Line

Syslefeen sagde ...

Uhh, den er godt nok fin den kuffert, og ikke ringere det der er i kufferten. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde.:D

Mor Lotte sagde ...

NEJ for en lækker giveaway... JEg vil super gerne være med :-)

retniv sagde ...

Håber at jeg er heldig :) *krydser fingre*

Irene sagde ...

Jeg kan ikke hækle, men med så fint udstyr, var der da bestemt en anledning til at få det lært:-)

Tina Mølgaard Andersen sagde ...

Da der er lidt langt fra Køge til Fredericia, må jeg nok nøjes med at lægge en kommentar.

Det ville ellers have været super at kunne kigge forbi.

Glad hilsen
Tina

10na sagde ...

Kommer ikke til Fredricia, så tak for chancen alligevel. Håber i har haft en forrygende messe. Kh 10na

Louise sagde ...

Fuldstændig uimodståelig give away! Jeg vil rigtig gerne deltage. Sikke nogle flotte præmier - og den Bambi er da så cute :) Kh Louise

Anja V sagde ...

For pokker en skøn kuffert og et toplækkert indhold - den måtte gerne lande på min adresse.

/Anja
anja@bitnisse.net

Mette sagde ...

Hvor spændende, sikke en skøn præmie, jeg vil rigtig gerne være med:-)

AnetteA sagde ...

Skøn kuffert !

Sacha sagde ...

Jeg kommer desværre ikke forbi messen, ville ellers pokkers gerne, men det er lidt svært at være to steder på en gang.

Så jeg vil krydse fingre her.

Marie sagde ...

Lækker kuffert.
Jeg vil gerne være med :)
- Marie
Maridium@gmail.com

metteks sagde ...

Jeg vil gerne være med.

Randi B. Jensen sagde ...

Skulle jeg ikke nå til Fredericia, så vil jeg lige sikre mig at have et lod her til den skønne Give Away
Kh Randi

Helle Jakobsen sagde ...

Uha, den kuffert gad jeg godt vinde :)

Mette sagde ...

Lækker lækker... Den må jeg melde ind på...

Anne-Birte sagde ...

det vil jeg gerne vinde:)
hilsen
anne-birte

Line Pedersen sagde ...

Jubilere, jeg kunne vildt godt ønske mig den fine kuffert!

Curly sagde ...

Wow!!! savle savle savle!!!
Jeg kommer desværre ikke forbi Fredericia, men ville være et skarn hvis jeg ik godt gad at vinde den kuffert :-)

Anonym sagde ...

Skøn kuffert!!!
Hilsen Anne

Uddabella sagde ...

Ihhh jeg kan desværre ikke komme forbi din stand, men håber at det blir en god dag for dig!
Ih jeg sider med lukkede øjne (næsten) og knyttede hænder og ønsker at det er mig der er med i udlodningen af den give away!
Min mail er uddabella@gmail.com

venlig hilsen og dejlig søndag til dig/ uddabella

mariaseventyr sagde ...

Dybt suk og gid man skulle med !
De farver ville passe perfekt til det hæklede tæppe jeg er i gang med!

God dag!
Maria

Anne-Mette sagde ...

Sikke en super gave.........det er lige mig.....
Jeg er fast læser på din blog da den lige falder i min og mange andres smag.......
Tak
Mvh
Anne-Mette
Den glade bondekone.blogspot.com

Sanni sagde ...

Jeg vil gerne være med :)

Alberte Roses mor sagde ...

Jeg kan desværre ikke komme med på messen, lyder ellers så spændende! Så jeg er helt klar med på den lækre hæklekuffert! Eller... måske kan jeg komme med på tape-dillen;)
Hilsen Hanne

Anne sagde ...

Jeg vil gerne være med:) Vi ses tirsdag!

Jette sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med!

Nathja sagde ...

Jeg vil gerne være med :)

Majbrit sagde ...

Det er jo en helt fantastik kuffet..:) er allerede en glad ejer af maskinetape, men det kan man jo aldrig for få meget af :) lyder som en spændende messe, men er lidt svært et komme forbi når man pt er i firenze, så prøver da lykken her..

sonja sagde ...

bor i kbh, så kommer desværre ikke forbi, men gerne med på disse skønne ting:)

Anonym sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage.
Mvh
Sine/seg@c.dk

Trillemus sagde ...

Wauw en lækker give away. Jeg er selvfølgelig med.

Kh Mette

Camilla sagde ...

Messen kommer jeg desværre ikke til, så jeg vil gerne ligge et lod i puljen her fra bloggen!

Kh Camilla

My box of buttons sagde ...

Jamen jeg ville elske at vinde dem begge, så
jeg følger med :)

Helle Jescika sagde ...

For søren en lækker give away. Jeg sidder klar på næste mandag.

Heidi Clara sagde ...

Kl. 10.43 faldt jeg over dette indlæg, men fik ikke skrevet. Her 3 timer senere er der lagt 89 indlæg -gg- Jeg hopper i med en kommentar og krydser fingre (da jeg bor lidt for langt væk til messen -s-)

LillePil sagde ...

Jeg vil meget gerne vinde din fine kuffert:-)
KH Berit

Annchen sagde ...

Sikke en skøn kuffert!! Den ville jeg elske at vinde:)
Sælger de også masking tape hos tanterne?
Dejlig solskinssøndag til dig..;)
KH Anne

Ann sagde ...

Må også nøjes med en kommentar her, men gud hvor gad jeg godt vinde den kuffert!!!

God søndag!
Ann

Lise sagde ...

Jeg står ikke af vejen for noget garn og hæklenåle.
Lise-tj@hotmail.com

karenbykaren sagde ...

Sikke en lækker give away - den er jeg med på :)

-karenbykaren

Dyveke sagde ...

Det er en virkelig fin give away. Den kuffert må meget gerne komme hjem til mig! :)
Mvh Dyveke

Ulla V. sagde ...

Jeg skriver en lille kommentar, da jeg desværre ikke kan komme til messen.

Kristin sagde ...

Åh jeg går da med krydsede fingre frem til den. 31.

Canika sagde ...

Jeg vil rigtig rigtig rigtig gerne være med her :-))

Stine sagde ...

Ja ville ønske jeg boede tættere på :-( men vil rigtig gerne vinde dine fine pakker. Shedelund@hotmail.com

Signe sagde ...

Hvor er den fin og skøn. Jeg er med!

madambruun@gmail.com

Gitte Jensen sagde ...

Jeg prøver lykken med et lod til den super lækre kuffert ;) Kh Gitte

Anonym sagde ...

Den må jeg hellere være med på :-) Vi ses i Fredericia!
Mvh Irene

Ijohs17@gmail.com

balbinus sagde ...

Ville elske at komme til messen, men det bliver desværre alt for lang vej fra Færøerne :( Derfor siger jeg mange tak, for muligheden at deltage i lodtrækningen om den fine kuffert, her på bloggen :)

Súnadóttir sagde ...

Uhhh :) Jeg vil rigtig gerne være med!

Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

Tanker skal der til sagde ...

Messen er desvære lige for langt væk fra mig. Men vil gerne deltage her.

Hyggehygge
Marianne

Øglemor sagde ...

Jeg vil gerne deltage her. Og ville også frygtelig gerne med til messen, men der er desværre for langt...

Mia sagde ...

Jeg må desværre nøjes med at deltage her, men ville vildt gerne vinde en af dine fine kufferter, det er bare en vildt god idé.
KH Mia

Sarah sagde ...

Super lækker give-away som jeg meget gerne vil vinde!

HannasHörna sagde ...

Hej! Vad kul! Jag är med här...kram o trevlig söndag!

Kamille Kandborg sagde ...

Uhj, den give-away er lækker.. Så en kommentar og håb om at vinde!!

owlicioussisters sagde ...

Smider starks et lod i puljen ;) Skøn give away!
Julie

Judith sagde ...

Nuj, den kuffert ville jeg gerne vinde :o)
Kh Judith

Sara sagde ...

Vil super gerne deltage. God messe
-sara

Crazy Cat Lady sagde ...

Årh hvor er den da lækkert, lige hvad man har brug for, når man lige skal nogen steder med alt sit hæklegrej..
Den ville jeg elske at vinde !

MorT4 sagde ...

Øv øv øv, der er langt til messen :-(

Men hvor jeg håber at jeg alligevel har en chance! Jeg er ved at lære at hækle og er allerede helt bidt af det, så ville blive rigtig glad for denne gave! :-D

God messe til jer!

Malene sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med.
Kh. Malene

Mia sagde ...

Jeg er da MED! Så fin en giveaway! Skal naturligvis besøge messen og tanterne, jeg skal nemlig hjælpe på Karen og Tinas stand.

Smil fra Mia

Anonym sagde ...

Skøn skøn præmie....jeg krydser spændt fingre....

Mvh Tina Berthold

polkadotpeticoat sagde ...

I love it love love!

Gaia Cunin sagde ...

Det er da den FINESTE give away.
Jeg deltager hjemmefra.

DiSign-Keramik sagde ...

Vil rigtig gerne være med.
Og sidder klar på mandag for at se om jeg skulle være den heldige...
Kh. Dianna

Anonym sagde ...

Lækker kuffert! og ja jeg skal også til Fredericia! Håber at finde et par skønne kvinder, som vil med derned.
Hilsen Hanne

Mette Kathrine sagde ...

Jeg kommer desværre ikke med på messen, men vil rigtig gerne deltage i lodtrækningen alligevel :D Lækker give away!!!

Helle Salling sagde ...

Fin giveaway - her vil jeg supergerne deltage.
Hvis jeg vinder præmien kan det jo væe jeg endeig får lært at hækle :-).
Jeg kan kontaktes via min blog eller mail; hellesalling@hotmail.com

Liv sagde ...

Jeg vil MEGET gerne have et lod med her! Sikke en skøn kreativ Give Away! Desværre kan jeg ikke komme til messen i år - men tropper op næste år. Øv, man går glip af meget på den messe i år!
/Liv

Karina sagde ...

Ej hvor hyggeligt med sådan en kuffert fuld af gode sager! jeg vil meget gerne være med :)

Barbara sagde ...

Ih hvor dejlig en give away. Jeg er MED

Carina sagde ...

Nøjjj en lækker kuffert. Den ville jeg sørme gerne vinde.

Dorte sagde ...

Fornemme sager - jeg vil meget gerne være med :-)

Trine sagde ...

Super fed give away..... ihhh den ville jeg nu gerne have fingrene i:-)

Held og lykke med messen...

kh

Mette sagde ...

Jeg kommer desværre ikke på messen, men smider istedet et lod her.

MVH
Mette

Eline sagde ...

Både hæklenåle og garn ser super lækkert ud - og fin, fin kuffert!
Har kun Clover-nåle, så det ville være fedt med et alternativ.....og så har jeg fået forlagt min nr. 3.

Tak for give away - håber jeg er heldig og god messe til dem der skal afsted.

Banebakken sagde ...

Så fantastiske premier,
kommer meg nok ikke heller til messen - men vil gjerne skrive en kommentar her sånn at jeg i alle fall har en LITEN sjanse til å vinne!

Pia Dybdal sagde ...

Sikke en fin kuffert - den ville glæde min søde mor. Måske som en tidlig julegave :-)

FarfallaDK sagde ...

Hej.
Jeg har lige opdaget din skønne blog. Hvor er her bare mange fine og inspirerende ting! Du har så mange gode idéer. Jeg har straks meldt mig som ny læser.

Og hvilken givaway!
Er selv lige begyndt at hækle og nyder det rigtig meget. Kufferten er jo perfekt for en ny-begynder. Og så er jeg oven i købet også helt vild med masking tape. :-)
Jeg krydser fingre!

Mona sagde ...

Jeg følger gjerne med herfra!! Spennende!! Skulle gjerne eie en så fin koffert!!

Strikkeglæde sagde ...

Åh, hvor flot en give away - jeg vil meget grene deltage i lodtrækningen.

Connie sagde ...

Jeg vil da gerne deltage i konkurrencen - den kuffert gad jeg godt eje

Prinsesse Suh sagde ...

Prinsessen smider også et lod i kufferten og krydser fingre!

Pia sagde ...

Nøj mand den kuffert gad jeg godt vinde - super-flot

Cæcilie sagde ...

Var lige ved at blive nervøs, troede først at man kun kunne vinde ved at komme på messe. Men heldigvis kan en kommentar også bruges, dejligt :) Håber det går godt på messen og at jeg vinder disse godter! kh

PUK sagde ...

Sikke en skøn og kreativ kuffert:)

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Det ville lige være en kickstart til en hæklejomfru som mig:-)

KGaardsted sagde ...

Lækker Give-away! Må da hellere være med! :)

Helle Mikkelsen sagde ...

så skønt det ville være at vinde den luxus kuffert ;o) det er jo gode sager.
Vi ses til messen ;o)

Pernille sagde ...

Aaaij hvor er den bare fin, den vil jeg super gerne have fingrene i. :)

Annemette sagde ...

Jeg er forelsket :) det er bare en super sød kuffert, så jeg er helt sikkert med :) garn og hæklenåle kam man jo heller aldrig få for meget af ;D

Frk. Fie sagde ...

Ih hvor ville jeg gerne vidne den kuffert :)

House of Hesselberg sagde ...

Jeg håber det bliver mit navn, som bliver trukket som vinder :) Jeg deltager gerne.

Sara Marie sagde ...

Kan desværre ikke komme til messen... GODT man også kan deltage her! Mega lækre præmier du har :-)

Anonym sagde ...

desværre er der for langt til Fredericia, men jeg vil rigtig gerne deltage i den flotte gawe away

Annes Hjemmehygge sagde ...

Der er desværre for langt til messen, men jeg vil rigtig gerne deltage alligevel.

by myr sagde ...

Hvor er det en fin pakke, den vil jeg virkelig gerne vinde:-)
Kh. Malene

Anonym sagde ...

Har ønsket mig sådan en kuffert længe, og med det garn er den jo ekstra lækker!
Anita

Malou sagde ...

Sikke en lækker kuffert! Jeg smider fluks mit lod i bunken :)

ulla sagde ...

Jeg kommer desværre ikke forbi på messen.. men nøj, den kasse lækkerier ville jeg gerne eje:-9

Helle sagde ...

Jeg må være med --kommer desværre nok ikke til messe ;-(

Komadyret sagde ...

For noen fine premier, jeg blir gjerne med på denne give awayen.

Anonym sagde ...

Ej - den kuffert ser hyggelig ud. Den må gerne havne hjemme hos mig. Feeed saks med mål på. Gad vide, hvor man køber en sådan? Hav en god aften. :-)Lone

Mama-T sagde ...

Sikke en lækker giveaway. Jeg vil vildt gerne vinde :)
Kommer desværre ikke på messen, så derfor en kommentar her!
Peace, T

smilehull sagde ...

Jeg vil gjerne være med! :) Herlig liten kreakoffert! Elsker fargene på garnet...

Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Ih jeg har ikke prøvet blomsterfrø endnu så den ville jeg skisme gerne vinde..:D
Krydse krydse krydse....

Misemor sagde ...

Heisann. Så flott premie, jeg deltar gjerne i et slikt give-away ja. =)

filibaba sagde ...

Sikke fine gaver! Jeg sidder klar i spænding mandag. :) (og laver lige et link til din give away på min blog.)

Mette sagde ...

Super fin kuffert! Den vil jeg gerne vinde! Det ville da være min chance til at lære at hækle! Knus mette mette_green@live.dk

VoilaViola sagde ...

Hyggelig kuffert, dén vil jeg gerne vinde :-)

Bebe/200procent sagde ...

Jeg er desværre også alt for mange kilometer fra messen, så jeg melder mig i stedet her på bloggen :-)

MusseOlsenJensen sagde ...

Jeg venter spændt her fra Bornholm! min mail er: mussesverden@gmail.com

Your English Teacher sagde ...

Über-cool og lækker give away. Jeg vil meget gerne være med - skulle have været på tur til Fredericia, men må blive hjemme pga. arbejde : (
Rigtig god fornøjelse + held og lykke ; )

Tine Nielsen sagde ...

Du er alt for sej til kufferter! Jeg er helt sikkert med her!!

Lullesdrømme sagde ...

Hvorfor sker alle de spændende ting i Jylland?! Fantastisk give-away! Elsker bare hækling og dådyr, men har altså også en svaghed for maskin tape ;)

Håber at det var en rigtig god messe!

Klem

Hjortebjerg sagde ...

Nøj for en lækker præmie, den vil jeg drømme om bliver min!

Og den øverste rulle mt er så cool!

Dorthe sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med. Knus Dorthe

vidunderlige univers sagde ...

Jeg er TOTAL solgt over den kuffert.. Jeg vil gerne blive den glade ejer - KH Iben

Nørkle Tøserne sagde ...

Lækker give away... Jeg vil gerne være med... må nok hellere kigge forbi tanterne på messen

Anonym sagde ...

Sådan en lækker kuffert vil jeg da vildt gerne vinde. Så kan jeg måske også lære at hækle andet end snore. ;-)
Mange hilsner Marie-Louise Z

Maiken sagde ...

jeg eeeeeelsker den give away, og sys fakkertalt at det er min tur til at vinde en af slagsen :O) SÅ jeg er da helt klart med.

Kærligst, maiken

Anna GL sagde ...

For en utrolig flott give away! Jeg vil selvfølgelig være med! :)

Mia fra Makværket sagde ...

Ih, hvor fint - kunne godt bruge nogle gode hæklenåle og lækkert garn i de dejlige farver!

Frau Putz sagde ...

Uh, hvor vil jeg gerne vinde. Har kun noget ganske elendigt hækle-grej, og det der er jo af en helt anden og meget lækrere slags :)


Jeg håber vi ses i Fredericia.

KH Karina

Anonym sagde ...

Super give away, vil rigtig gerne deltage! (:

Josefine E (:

Pernille sagde ...

Som trøst til mig selv, da jeg ikke kan være på messen, vil jeg gerne være med i lodtrækningen. :)

Micha sagde ...

Deltager meget meget gerne, ville elske at vinde :)
har desværre ikke mulighed for at komme forbi messen, men håber alle dem der skal, vil få en hyggelig dag derovre, er da kun lidt misundelig :)
KH Micha

Finurligheden sagde ...

Fin præmie - jeg er med!

Ann Dorthe sagde ...

Åh skønne hæklekuffert, håber du er på vej til Herlev i næste uge, du skal være velkommen :-)

Anonym sagde ...

Så smuk en kuffert er klart med.!
VH Kirsten

TrineTusindTing sagde ...

Lækker!!!! Jeg håber, jeg vinder!!!

Stine sagde ...

Sådan en fin kuffert med indhold, vil jeg da gerne vinde. Kommer ikke til messen, men ønsker alle deltagere en god messe.

Merete sagde ...

gid man havde mulighed for en smuttur til det jyske.. men når det nu ikke er muligt vil jeg gerne være med på en give away.

Sandie sagde ...

Lækker give away.
Og held og lykke med messen - fra en Østerbrovianer der ikke lige har mulighed for at svinge forbi Fredericia ;-)

Fie sagde ...

Lige en kuffert for mig:-) Så jeg vil supergerne deltage...

Laila sagde ...

Det må da være startskuddet til, at jeg skal lære at hækle, så jeg er helt klart med på denne give away ;-)

Fru Bach sagde ...

Håber jeg kan få tid til at komme til messen i weekenden, men for en sikkerheds skyld deltager jeg altså lige her, og så må jeg jo se om jeg er den heldige og derfor må være tvunget til at lære at hækle

Fru Tuck Lind sagde ...

Årrrh en flot give-away, den MÅ jeg bare være med i!!!

Mette sagde ...

Lækker lækker kuffert!!!
Jeg krydser fingre.... :)

Lilla Verden sagde ...

Hold da op for en fin give away.... Jeg vil rigtig gerne være med :-)

«Ældste ‹Ældre   1 – 200 af 346   Nyere› Nyeste»