lørdag den 29. oktober 2011

Kom Og Vær Med !

Vi havde en forrygende hyggelig og dejlig tur til Kreative Dage i går !

Fire skønne kvinder, 5 timer i bil ( = snik snak grine grine)

Og så en messe der bare bugner af lækkerier og søde bloggere...tiden fløj bare alt for hurtig fra os og de 12 timer føltes mere som 4.



Vil lige minde om at du stadig kan nå at deltage i disse to Give Aways!

Hæklekuffert fra Tane Grøn lige HER

Og den skønne Home Made bog lige HER


Har du mulighed for at tage på tur til Fredericia Messecenter i weekenden kan jeg VARMT anbefale det !

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Fru Beck sagde ...

Rigtigt fint hjørne, du har hos Tanterne. Og super fint med et lille bord og stole, så kaffen kunne indtages i skønne omgivelser

Danagonia sagde ...

Jeg skal af sted i morgen... Glæder mig rigtig meget...

diy se her hvordan sagde ...

Hej Tusindfryd
Jeg er sådan i tvivl om hvorvidt min søndag skal bruges på kreativ messe og lang transport tid. Jeg har ikke læst noget positiv omtale nogen steder. Hvad er din vurdering?
Hilsen Marianne

tusindfryd sagde ...

Positiv ! Fin messe!

KH

diy se her hvordan sagde ...

Tak for info. Jeg har været der og fik også noget positivt med hjem. Er lidt vild med alt fra Tante Grøn.

Susi sagde ...

Fiiiiine ting og fiiiiin blogg11

x x x susi