fredag den 7. oktober 2011

KickStarts Give Away

Alt imens HTS kickstarter dansk økonomi...og prøver at strikke en regering sammen som ikke løber for meget i maskerne.....

KickStarter jeg lige jeres weekend med en Give Away !


VILD MED GARN er en lækker strikkebog fra Politikkens Forlag som lige er udkommet og den kan du vinde lige HER på bloggen :-)


Allerførst har bogen nogle lækre sider med en kvalitet der gør den såddan lidt chunky at røre ved og billederne lidt dusede..


Indholdet giver mange forskellige bud på hækle og strikkeopskrifter til både begyndere og øvede der er både tøj, pynt, legetøj og ting til boligen.


Denne bløde sag  her kunne jeg egentlig godt bruge ...


Og det runde tæppe her! Jeg har dog lige pt brug for et tæppe til badeværelset og med en 6 årrig dreng i huset skal det tæppe kunne VASKES på mere end uldprogram...

Sååå en halvering af nålstørelsen og så hæklet i ZPAGHETTI i 50ér mix farverne ?


Fandt også lige en strikket "vasekjole".


Kaninen tror jeg skal prøves af til en barselsgave....


Bogen kan blive DIN, du skal blot skrive en kommentar nedenunder så trækker jeg lod via random org på søndag og sender bogen afsted mandag, lyder det som en god KickStart på din weekend?

Alle får et lod for kommentar, kan du ikke kommentere send mig en mail på dukkemagersken@yahoo.dk så får du et nummer af mig :-)

Held Og Lykke

156 kommentarer:

Trillemus sagde ...

Det er virkelig en god kickstart på weekenden. Jeg er med og håber på held.

Kh Mette

Anonym sagde ...

Det kalder jeg da en kickstart ;o) Held og lykke til os alle og rigtig god weekend. Kh 10na

Nabe-Altmann sagde ...

Den ser sandlig spændende ud. Jeg vil gerne være med i din Give Away :o)

Kh Louise.

RAV OG KRAT sagde ...

Så kan weekenden ikke blive bedre. Jeg er med ;-)
God fredag til dig...

Kristina sagde ...

Sikke en fin giwe-away. Jeg vil gerne deltage :)

Helle Malene sagde ...

Hej

Jeg vil gerne være med

God weekend

Louise sagde ...

Hej den kunne jeg godt tænke mig at vinde... ha en dejlig dag klem.

Tenna sagde ...

Hej.
Denne give away vil jeg rigtig gerne være med til!
Kh. Tenna

Kindarella sagde ...

Se det kan da kun blive en go weekend, når den skydes igang med en super give away. Super Fru Tusindfryd:O)

Anonym sagde ...

Åhhh den ville da være fantastisk at vinde :-)

Kh Dorte

dortebech@mail.dk

Fríða sagde ...

den bogen ser spændende ud, jeg er med! og god weekend!
kh.fra Island
Frida

Marta G.G. sagde ...

It´s a world giveaway? I want it!

Debbie sagde ...

Vild med garn - det tror jeg nok jeg er :)
Weekende er hermed kickstartet!

Håber jeg vinder bogen.

Irene sagde ...

Sikke dog en fin gave! Og strikkebøger kan man da ikke få for mange af:-)
God weekend!

Betty sagde ...

Hold da op..... lige noget for mig...har allerede ladet mig inpirere......har aldrig vundet en give away, så måske er heldet med mig nu!

Gitte/ditogdut sagde ...

Åh lad mig dog vinde den skønne bog :-)
Et hurtigt kig på dine billeder og jeg ser straks adskillige ting der skal på pindene.
God fredag.

Cille sagde ...

Det lyder som en fantastisk kickstart på en fantastisk weekend. Hele lørdag lader jeg hånt om børn, basket og mad. Jeg tager i stedet min symaskine under armen og drager afsted til en hel dag med quiltning. Det bliver lige til at holde ud....

Tak for muligheden for at vinde bogen :)

Betty sagde ...

Ups....selvfølgelig inspirere!

sonja sagde ...

skøn bog:)

Heidi sagde ...

Den bog vil jeg elske at vinde, så jeg deltager selvfølgeligt

Hjortebjerg sagde ...

Super super præmie, den ville jeg være vild med at få fingrene i!

Go´ weekend:-)

Julie Søndergaard sagde ...

Den er jeg helt med på!

Må du også have en god weekend!

Kh Julie

Gitte Jensen sagde ...

Jeg vil da super gerne deltage i udtrækning om den lækre bog, kh Gitte ;)

Nørkle Tøserne sagde ...

Sikke en fantastisk måde at starte weekenden på. Ville blive så glad hvis jeg er den heldige vinder... krydser fingre for mig selv :-)

Malene sagde ...

Jeg er med på et vinderlod:)

bade-and sagde ...

Den bog ser rigtig hyggelig ud. Jeg vil gerne deltage :)

Hilsen
Mette
(bade-and@hotmail.com)

Ellen Kathrine sagde ...

jeg håber på at lykkens gudinde drysser lidt sne på mig :-)

Kathrine sagde ...

Årh kunne godt bruge lidt ny inspiration.... Skynder mig at smide et lod.

Rigtig god week-end:)

Kh
Kathrine

Anonym sagde ...

For en start på week-enden! Jeg vil gjerne være med på loddtrekningen, og blir jeg ikke den lykkelige eier, så må jeg bare bestille den i en bokhandel. TAKK for en inspirerende og allsidig blogg - jeg følger deg hver dag! Hilsen Ullemia i Bergen, Norge.

lotte sagde ...

den vinder jeg jeg kan mærke det

Mivsel sagde ...

Den er jeg da med på - ville helt sikkert elske den bog :)

Cæcilie sagde ...

Den ser godt nok lækker ud:)

Birthe sagde ...

Super kick start :-) Kaninen er super sød pg vesten bare et must have ... hmmm, sådan er det vist at være en garnfreak :-)
God weekend

Julie sagde ...

Det er da en super start på en weekend ;0)
Jeg er med

Pia sagde ...

Wow, den kunne jeg rigtig godt tænke mig at vinde! -håber jeg har held med mig :)

Rigtig god weekend!
Smil fra Pia

karenbykaren sagde ...

Den er jeg med på ;)

-karenbykaren

Mette sagde ...

Det lyder som en perfekt måde at starte weekenden på!!! Jeg krydser fingrer for at du trækker mig og indtil da må du og i andre have en dejlig weekend!!
Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

Eva T sagde ...

Elsker strikkebøger!:-) Kh. Eva

Lines sagde ...

Hold nu op med sådan i postkassen kan efteråret bare komme an.
Jeg X finger.
Go weekend L

Karen sagde ...

Uh, det ser ud som om Politikens forlag er kommet ind i ny strikkeæra - cool! Krydser fingre :)

Louise sagde ...

Det er vel nok en velstrikket give away ;0). Og jeg deltager meget gerne - sikke fede ideer i bogen!

Komadyret sagde ...

Jeg kickstarter gjerne helga med å delta i denne flotte giveawayen. Håper jeg vinner den flotte boka ;)

Liv sagde ...

Jeg skal klart være med her. Sikke en lækker Give Away!
God weekend.
/Liv

Grysling sagde ...

Uha det ville være dejligt at få fingerne i den bog.
Hilsen Gry

Kira Petersen sagde ...

En så fin give away, især fordi jeg lige er begyndt at strikke. Så vil super gerne deltage.

God dag
Kira

Erika sagde ...

Uhhh, den vil jeg gerne vinde! :-)

HelleJescika sagde ...

Dejlig start på weekenden :O)

Sine sagde ...

Hvor ser den skøn ud og jeg håber på en heldig weekend : )

Jette sagde ...

Nej, hvor spændende! Jeg stod og kiggede i den i Bilka i går, og den er rigtig god ud :o)

Katrine sagde ...

JA JA JA DET LYDER LIGE SOM EN GOD MÅDE AT STARTE WEEKEND PÅ ! :)

Katrine

Katrinestampe.blogspot.com

Anonym sagde ...

Held til mig , bogen ser spændende ud.
KH Kirsten

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg er med! Skøn give away!

Anonym sagde ...

sikke dog en helt vild dejlig give away :)

kh christina - www.dejligheder.blogspot.com

strikkeren sagde ...

Jeg kan også sagtens forelske mig i flere af projekterne. Så jeg deltager gerne.
mvh Kay Geismar
www.strikkeren.blogspot.com

Charlotte Bergstrøm sagde ...

Den må man da eje til de kolde måneder med indehygge!
Jeg er med!
kreahilsner Charlotte

Rikke sagde ...

Haps haps!
Jeg krydser i hvert fald fingre!

Tudsemor sagde ...

Læksi bog. Håber...

Anonym sagde ...

Jeg er med :) Lyder som en bog lige for mig :)
- Marie
Maridium@gmail.com

Anonym sagde ...

Sikke en spændende bog :-) den vil jeg gerne vinde.
Ijohs17@gmail.com

Mormorstrik sagde ...

Lækkert med ny inspiration, så jeg er selvfølgelig med ;-)

Signe sagde ...

Jeg er med!

madambruun@gmail.com

Dyveke sagde ...

Det ser ud til at være en fin bog! Jeg krydser fingre for, at den kan blive min ;)

morslille sagde ...

Kickstart mig gerne ;O))))

balbinus sagde ...

Sikken dog en kick-start !!!!!!! Da jeg er ret vild med garn, ville det være rigtig sjovt at vinde denne fine, lækre bog. XXX det der kan krydses :)

Maria og co. sagde ...

Lækker bog. Jeg er med:-)

Bilgaardkreative sagde ...

Den VIL jeg altså bare vinde - håber virkelig på at jeg kan være bare lidt heldig for engang skyld.

Kig forbi min blog og deltag i konkurrencen om øreringe og armbånd :)

http://bilgaardkreative.blogspot.com/2011/10/give-away.html

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

En perfekt kickstart! Den give away vil jeg mægtig gerne deltage i :)

Asli sagde ...

Sikke en lækker giveaway. Jeg er helt sikkert med :-)

Camilla sagde ...

Ej hvor ser den lækker ud. Den kan da kicstarte mange gode Weekender.

ea-o sagde ...

"oos mig", jeg vil også være med :-)

Anne Ovesen sagde ...

Øj, den ville her gerne vinde. Jeg krydser fingre ;-)
anneovesen@yahoo.dk

Blaa Elefant sagde ...

Ja, sikke et "kickstart" ;o)
Jeg vil MEGA gerne være med! :-)

Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Den ser super fin ud!!! Den må MEGET gerne komme indn i min samling....jeg krydser og krydser og krydser...:D

Ditte sagde ...

Uh, en lækker bog. Krydser fingre!

Camilla Kirkegaard sagde ...

Den ser rigtig god ud, den vil jeg rigtig gerne vinde!

Lise sagde ...

os mig, os mig :0)
Den ser super skøn ud - god weekend :0)

Maja sagde ...

Den ser da rigtig god ud, med nogle lækre opskrifter og fedt med et kombi af både strik og hækle. Håber den kunne komme i min samling!

Pi Andrea sagde ...

Mmm...jeg er med... :o)

Fru Beck sagde ...

Hallo hvor er jeg bare med. Go weekend til alle

Dührkoop sagde ...

Super bog og dejlig start på weekenden!
God weekend
Gitte

Marolle sagde ...

ej hvor fedt, havde godt set den udkom. Jeg vil gerne være med, håber jeg er heldig :)

Anonym sagde ...

Sikke en lækker bog. Jeg vil også gerne deltage. :-)
God weekend, Marie-Louise Z

Anonym sagde ...

Vil da rigtig gerne deltagen...er ny til at blogge....så ved ikke helt hvordan man gør for at deltage.....Hjælppppppppppppp

God weekend
MHV
Anne-mette
den glade bondekone.blogspot

Fynpige sagde ...

Mig Mig Mig, venter på at bogen udkommer til køb !

Pia sagde ...

Skøn give-away - jeg krydser fingre.

Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Juhu! For en skøn giveaway! Jeg krydser fingre :-)

Diktesoph sagde ...

Juhuu!! Jeg er med :)

Elisa With Nielsen sagde ...

Den ser spændende ud, er klart med :)

Mette sagde ...

Den vil jeg også meget gerne være med i, denne konkurence:-)
Kh. Mette

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Nøøøj, den ville jeg gerne eje

God weekend, Stine:)

P.S. og tak for evt. masking tape. Siger til hvis det bliver aktuelt:))

Helle Jakobsen sagde ...

Jeg vil gerne være med i den lodtrækning :)

Eva sagde ...

Tænk, hvis man lige var heldig! Jeg krydser fingre for mig selv:)

Majken sagde ...

Den vil jeg gerne være med på! Så kunne det blive min første strikkebog i samlingen. Går eller og kigger på forskellige, men der er så mange at vælge imellem.

Eline sagde ...

Jeg håber heldet tilsmiler mig - tak for din give away!

Ina sagde ...

Hvem vil ikke gerne vinde den ;-)

Anonym sagde ...

Det er vel nok en fin bog. Især vild med det hæklede runde tæppe. Tænker det kunne være fedt at have liggende.
Go weekend

Tine

Uldbegavet sagde ...

Det ser ud til at være en lækker bog. Jeg er med.

Hafdís Ýr sagde ...

ser ud til at være en skøn bog. Den kunne jeg godt tænke mig :)
god weekend :)

Anonym sagde ...

Super inspiration..... Her vil jeg også gerne være med.
God weekend.
Hilsen Maria
Maria@jakse.dk

Anonym sagde ...

Hvis jeg er den heldige, er der endnu en grund til at se frem til mandag :-)

Hilsen Anne

Heidi sagde ...

Sikke en skøn skøn giveaway. 1000 tak for chancen.

Kh Heidi

Grøntved sagde ...

Også et lod til mig, tak :o)

Randi B. Jensen sagde ...

Ser ud til at være en bog for mig - så prøver lige lykken, lige som mange andre :-)

Tudsesmor sagde ...

Ser ud som en bog fyldt med undskyldninger til overspringshandlinger :-)

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Nyder at følge med i din blog - og den bog vil jeg gerne have fingere i :-)

God weekend

ohhhappy sagde ...

Den bog ser fin ud, jeg vil meget gerne være med :)!

Anonym sagde ...

Den bog ser vildt fin ud. Jeg har længe godt kunne tænke mig at lære at hækle, så den ville være perfekt at vinde.
/Sidsel

Stine S sagde ...

ihh en fed bog - den vil jeg da godt have...
God weekend til dig.
Vh Stine

Nanna sagde ...

Jeg føler mig heldig... jeg føler mig heldig... Fantastisk give away..


hilsen Nanna

Jette Storm. sagde ...

Ej det er lige mig.:) jeg er vild med garn og hæklepinden. Jeg må også lige være med. God Weekend.

strikkestine sagde ...

Wauw! Det kan man da ikke lade være med at prøve at vinde. Lækker bog!

Ditte sagde ...

Jeg vil da også rigtig gerne være med :)

Line sagde ...

Sikke en fin give away.. Jeg har haft en rigtig møg uge - den der ville da bare lige redde min weekend.. Jeg krydser fingre

Anonym sagde ...

Super fin give away :o)

Britt

Mama-T sagde ...

Øj den ser skøn ud, den bog. Den vil jeg da gerne have hjem til mig :)
God weekend.
T

Maria sagde ...

Mig! Jeg er "vild med garn"! Så jeg snupper et lod, med tak :-D

Frøken P. sagde ...

Sikke en fin bog, den vil jeg gerne vinde. Har været heldig herinde før, og det lærte jeg sørme at hækle af. Har netop lavet en blog med mine hæklerier. Kig meget gerne forbi.

http://frk-p.blogspot.com/

Vild Med Villads sagde ...

Jeg vil også gerne være med.

Sacha sagde ...

Uhh..
Den bog har jeg haft mine små tykke fingre på og bladret i.

Så jeg vil krydse fingre.

Micha sagde ...

deltager meget gerne og håber på at vinde :)
KH Micha

Irene sagde ...

Spændende side du har. Jeg vil gerne med i konkurencen.

Krøllet sagde ...

Total cool bog, hvem kunne ikke tænke sige sådan en, så kunne man måske blive lidt bedre til det der strikken, ellers bliver det jo bare til det sædvanlige personlige præ, med underlige hulle som ik kan forklares;)
- M

Fru Thornholm sagde ...

Skøn giveaway!
God weekend.

Fru Tuck Lind sagde ...

Sikken spændende bog, jeg vil gerne være med

Judith sagde ...

Uh, den bog ville jeg gerne have fingrene i :o)
Kh Judith

Anonym sagde ...

Det ser bare for lækker ud, jeg er helt klart med.

God weekend

Jette

Stine sagde ...

Jeg vil da så gerne vinde den fine bog:-)

Tante Ung sagde ...

Dén bog lyder som om den er lige noget for mig, med begynder opskrifterne i. Jeg begyndte i sommers at hækle og har ikke haft lyst til at strikke siden.

Også en god weekend til dig :)

Mette sagde ...

Skøn skøn.. Den kunne jeg da godt tænke mig:)

Mvh. Mette

unikarina sagde ...

Jeg vil elske at vinde denne bog...

Annchen sagde ...

Hvor ser den skøn ud!
Den ville jeg elske at vinde - ny inspiration til barselsprojekter;)
KH Anne

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Den bog ville jeg VILDT gerne vinde. Åh, der skulle strikkes nye ting .....rigtig god weekend

House of Hesselberg sagde ...

Den kunne jeg sørme godt ønske mig :) Kh Dorte

MusseOlsenJensen sagde ...

Dejlige strik der er i! Jeg er med!

Bebe sagde ...

Jeg hopper også på - den ser skøn ud, den bog!

Anonym sagde ...

den er bare en flot bog, den kunne jeg godt ønske mig :-)

Anne sagde ...

Ojojoj... mit krea-bibliotek er SLET ikke stort nok endnu, så den må meget gerne komme herhjem!!

KH

Erna sagde ...

Mon regeringen få noget kick startet... tror du er hurtigere på tasterne end de er. Så jeg vil hellere støtte dig

Onkel Anne sagde ...

Hov en give away, der er gået min næse forbi? Det duer virkelig ikke :)
I'm in!

Karen sagde ...

Jeg vil da også meget gerne være med:)

Cecilie sagde ...

Jeg skal altså også nå at være med.

Gitte AN sagde ...

Ihh hvor fint. Jeg vil også gerne være med.

Prinsesse Suh sagde ...

Håber lige prinsessen kan nå at smide et lod med!

by myr sagde ...

Nej hvor en flot give away....i´m in!! :-)
Kh. Malene

Stine Holt sagde ...

Mmmh, lækker giveaway! Dén er jeg med på :D

Mai-Britt sagde ...

Den vil jeg meget gerne vinde.

Hilsen
Mai-Britt

Mine hyggestunder sagde ...

Fantastisk. Den vil jeg rigtig gerne kigge mere i. God aften :-)

Lola sagde ...

Jeg vil da helt sikkert være med her. Leder efter det helt rigtige projekt til vinteren. Hilsen en nybegynder-strikker. :)

Kamille Kandborg sagde ...

Hej!
Fantastisk blog du har, med vildt mange fede ideer.. Det gør hverdagen lidt sjovere og farverig at kigge forbi her :)

Jeg vil rigtigt gerne deltage for den bog virker bare for fed!!

anette sagde ...

Jeg er meget gerne med på et et vinderlod.
Glæder mig meget til at se din bog når den udkommer :)

Anonym sagde ...

Hej!

Ja, jeg må indrømme, at jeg er blevet lidt "afhængig" af din super spændende blog med inspiration, der siger spar 2.

Jeg ønsker også at deltage i lodtrækningen om bogen.

Fortsat god weekend.

Kærlig hilsen

Annette H. Bæk

Dorte sagde ...

Den er jeg da bare nødt til at være med i :-) God weekend!

betine sagde ...

Ai - den vil jeg gerne vinde :)

Zacho sagde ...

Ka' simpelthen ikke forstå at jeg ikke er skrevet op her....:-) Det er en kæmpe misforståelse. KH Hanne

Mette sagde ...

Kan jeg nå det endnu? I så fald vil jeg gerne være med :)

MVH
Mette

bjoernskov sagde ...

Dejlig give-away :-)
Jeg krydser fingre - min mail er ceciliebjoernskov@live.dk
KH C