torsdag den 20. oktober 2011

Kaos Fra Skuffen

Overhalet indenom har jeg lige fået en opgave....

Fra 0-100 skulle jeg lige have lavet visitkort.....af det jeg lige har i skufferne!


Det lykkedes og såddan her ser det hele jo ganske nydeligt ud...


Men forud for de nysselige billeder så der således ud....


Og min kjole så således ud....


Tja nogen gange er det bare lettere lige at køre snibleresterne fra saksen af i kjolen end at smide dem HELT ned i affaldsspanden.....


Visitkort af alt godt fra skuffen....Voila!


Og ja det er bagepapir jeg har lagt henover stemplet med min blogadresse, bae for at "bagsiden" ikke skulle blive for kedelig.


Hvad de skal bruges til skal jeg nok SNART løfte sløret for :-)

Nyd Dagen

KH

33 kommentarer:

rockefår sagde ...

Så flotte visittkort - her ligger det jammen litt arbeid bak!

Anonym sagde ...

De er simpelthen så smukke

Birgitte

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Ej, hvor er de blevet fine og unikke! Super god idé. Visitkortene viser, at der sidder et meget kreativt menneske bag. Når du deler dem ud, får du helt sikkert en masse positive kommentarer.
Rikke

Charlotte Kaae sagde ...

Gosh - hvor er du vild, det der har jo taget vild lag tid, jeg må eje et visitkort fra dig... Og hænge det op... det er ikke et af dem der bare ryger i bunden at tasken. SEJT ARBEJDE!

Prinsesse Suh sagde ...

De er da blevet totalt fede! Det bringer da alle mine totalt kedelige til skamme. Prinsessen må op på hesten igen!

Karina sagde ...

Super cool!!! Fantastisk kreativt.

Solvejfire sagde ...

Hvor er de bare flotte og helt specielle. Det har da også være et stort arbejde, men når bare det et det værd, så gør det heller ikke noget :). Og det med rodet det kender jeg godt :D alt for godt

Anja Rosalia sagde ...

ej jeg vil os ha et af dine fine kort.... til min tavle som ikke er lavet endnu ,o)

FrkTURKIS sagde ...

Hvor er de blevet fine - og skønt "scrap-look". Smart med stemplet - tror også jeg skal have mig et for indtil nu har jeg skrevet alle i hånden = tager laang tid ... ;-)

Helle Salling sagde ...

Smart i en fart - godt gået :-)

tusindfryd sagde ...

Tak :-)

Faktisk tager det ikke helt så lang tid som det sikkert ser ud...men man skal være systematisk og lave dem alle på en gang altså først klippe alle så lime så sy osv så går det noget nemmere ;-)

Ang. stemplet kan klart anbefales fik mit for ca 2 år siden, inden da skrev jeg men man bliver træt af at skrive på 50 kort...og til sidst bliver det også ulæseligt ;-)

KH

ea-o sagde ...

De er så flotte! Supergod og kreativ ide.

Liv sagde ...

SIkke en fantastisk god krea-idé! De er bare superflotte!
/Liv

Uglemors verden sagde ...

Virkelig flotte - super god ide, og det med stemplet det skal jeg d vist også overveje, smart og nemt - hvor har du fået lavet stempel henne?
Og jeg slutter mig straks til flokken der må eje et af dine kort til tavlen, de er så smukke ;)

Katrine sagde ...

Wauw - super fed idé! Glæder mig til at se mere.

Lene sagde ...

ej altså hvor er du fantastisk kreativ. Kan man ikke komme på kursus hos dig. Glæder mig til vi snart ses.

Anita sagde ...

Hvor er det altså bare en god ide. Mon ikke man altis lige har et eller andet i skuffen...:-)
Rigtig god dag
kh Anita

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Super skønne kort! Et kort man ligger mærke til.
Og er da vildt spændt på at høre i hvilken anledning de skal bruges? Den nye bog måske ? :)

Helle Jakobsen sagde ...

De er godt nok super seje, sikke en hitte-på-somhed :)

Blomsterpigen sagde ...

Endnu engang målløs! Simpelthen så fine! Men også lidt ondt... var jo lige så glad for min visitkort ;)

diy se her hvordan sagde ...

De er godt nok fine. Wouw. Og sikke et arbejde!!!

englegarn sagde ...

Virkelig flotte!

Anonym sagde ...

Hvor er det bare flotte og helt klart nogle
man bemærker. Er også spændt på hvad de skal bruges til og som en anden skrev ... til bogen.?
KH Kirsten

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor er de skønne de visitkort

Stine:)

Anne sagde ...

Hvor er de fine! God ide:)

Linsens sagde ...

Wow så fine!

vibeke sagde ...

WAUW. Der er vist ikke andet at sige. Hold op hvor er de flotte.
Kh V

Elisabeth sagde ...

wow gid jeg havde sådan noget liggende i mine skuffer!! men 100 visitkort - hmmm det lyder hvert fald stort - og som om du har meget rod i dine skuffer hahahah

de er såå flotte

BeaSilkeDesign sagde ...

Hold op de er vildt fede...

Kh Lene

Billy Hankat sagde ...

Hvor er de super flotte, kære.

Lene sagde ...

Meget smukke og kreative! fed idé, tak :D Lene

RAV OG KRAT sagde ...

Super flotte v-kort med mange kreative detaljer...WOW! ;-)

Boselade sagde ...

Jeg er total solgt - De er mega fede!
Du laver nogle super fine ting.