søndag den 16. oktober 2011

Juletanker Og Forberedelser....

Trods høj solskin og efterårsferie går jeg og sysler med tanker omkring julen....


Sidste år havde jeg hver adventssøndag et lille indlæg "skal vi sysle sammen" med små juleting man let kan lave for både store og små...


Det vil jeg gerne gentage i år så derfor er jeg så små begyndt at udtænke og forberede....


Indendørs Juletænkning i det fine vejr passer meget godt sammen med at jeg som rosinen i pølseenden er blevet ramt af influenzatoget med fuld fart....


Alle billederne er fra sidste år...

Håber i er ude og nyder solen!

KH

10 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Din lille stakkel- rigtig god bedring!
Og så fine sager- ja, inden vi ser os om, er det sørme jul igen.

Lene sagde ...

Masser af ønsker om god bedring og så glæder jeg mig til at se hvad du finder på. Er helt pjattet med mærkaterne med stjernerne

hanne sagde ...

Jeg kendte dig ikke sidste år, så jeg vil glæde mig.
God bedring

karenbykaren sagde ...

Jeg glæder mig til at se, hvad der er på "tapetet" op til jul ;)

Go' bedring,
karenbykaren

Pinautz sagde ...

Sikke nogle skønne sager.
Bliver vildt inspireret til, at komme igang med julepynten.
Kh Lena
http://pinautz.blogspot.com

...ar cieņu un smaidu,.. sagde ...

Love these little angels!:)

Retro Rejen sagde ...

God ide, hvor lyder det spændende :-)
Rigtig god bedring til dig

KGaardsted sagde ...

Øv med influenza - god bedring!
Rigtig fine idéer til julepynt! :) Glæder mig til at se, hvad du kommer med i år :)

Lena sagde ...

Stjernekortene er bare så flotte. Glæder mig til at se hvad du finder på :)

Uglemors verden sagde ...

Det glæder vi os til... Kendte ikke din side sidste år, men fandt lige dine indlæg fra sidste år... Jeg SKAL bare have lavet nogle fine englebasser ;)