lørdag den 8. oktober 2011

Imens Vi Venter......

Imens vi venter får i lige et par glimt af min fredagsbuket ( nu lyder det som om jeg får blomster hver fredag...det gør jeg ikke...desværre )


Venter på at kunne trække vinderen af KickStatrs Give Awayén som du kan nå at være med på....


Venter på at jeg lige får et par timer til at gennemlæse min bog som faktisk ligger i et færdigt udkast på mit arbejdsbord....
Har så svært ved at kapere at jeg faktisk næsten er i mål....skal "bare" lige læse igennem og godkende..
Så kommer den i trykken og på gaden medio november...
HELT crazy!


Til alle jer der har skrevet ang bog OG materialer nu er der snart nyt!

Straks forhandlerne som har taget materialerne hjem er klar får i besked det er virkelig lige på trapperne og tids nok til at i kan nå det hele inden jul ;-)

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Liv sagde ...

super spændende! den søde ventetid...
/Liv

by myr sagde ...

Hvor er det spændende!!!! Jeg har et spørgsmål til dig vedrørende at udgive bøger, som jeg lige sender til dig på mail...håber det er OK:-)
Og smukke smukke blomster for øvrigt...:-)
Kh. Malene