tirsdag den 25. oktober 2011

Home Made - Mums + Give Away !

Så kom den!

Har ventet spændt  på at se hvad  3 super kreative og dygtige kvinder havde fået syslet sammen til os ;-)


Stine Hoelgaard Johansen en super dygtig "strikkelise" tænker jeg står bag disse skønne armvarmere...SKØN farvesammensætning ren mums.


Karen Marie Dehn må stå bag vesten her...GID den lander under mit juletræ....i så fald skulle min mand sy den til mig ??? ...nok næppe, øv!


Rachel Søgard  er strikkedesigner og 3. kvinde bag bogen.

Mon hun står bag den strikkede kat ?


Skøn bog i har lavet, lækker, inspirerende øjenguf der giver lyst til at sysle sig gennem vinteren, TAK.

Har du lyst til at vinde bogen ? Så har du hele 3 chancer !

1. Karen Marie Dehn har en Give Away på bogen på hendes hjemmeside HER

2. Stine Hoelgaard Johansen har en Give Away på bogen lige HER

3. Undertegnede har en Give Away på boge lige her nedenunder ;-) Smid en kommentar og du får et lod tilbage, jeg trækker vinderen på søndag den 30 okt.

Nyd Dagen

KH

191 kommentarer:

Natanja - Frøken Simony sagde ...

wow den kunne jeg rigtig godt tænke mig - er helt sikkert med :)

Pia sagde ...

og hold øjnene åbne for i næste uge sætter jeg også gang i en giveaway om bogen.... ;-)

Asli sagde ...

Jeg er også med inde hos Stine, men jeg prøver også lige lykken her. Alt for at vinde denne skønne bog :-)

Pia sagde ...

ps - min giveaway lige nu er om Vild med Garn-bogen, hvis nogen skulle være interesseret ;-)

Nørkle Tøserne sagde ...

har set flere indlæg om bogen og må konstatere at den står meget højt på min liste over fremtidige bogkøb... men det ville være fantastisk at vinde den... er helt klart med og krydser alt hvad der kan krydses

sannepkunst sagde ...

Uh... tag mig:)
Godt gået af de tre damer, den ser vildt spændende ud den bog:)

cs sagde ...

jeg vil også gerne være med

Sommerfugl sagde ...

Deltager i alle de give way's jet kan om denne skønne bog - Su'en rækker ikke til at købe så meget pt så må håbe på lidt held i stedet. :)

Sine K-J sagde ...

nøj, jeg vil også gerne vinde...

Heidi sagde ...

Jeg glæder mig så meget til at læse den :)

Trine - Søhesten sagde ...

Hvis jeg ikke vinder bogen, skal jeg HELT SIKKERT ha købt den. Den ser simpelthen så lækker ud!!!

Malou sagde ...

Jeg er helt vild med den strikkede kat!! Krydser mine fingre og håber, håber, håber!

mette b sagde ...

Den bog ser bare så inspirerende ud at jeg bare må være med i lodtrækningen om den :)

Line Pedersen sagde ...

Bare det bliver mig!

Dorthe sagde ...

Håber jeg kan være den heldige! Ellers kommer den på ønskelisten til fødselsdag og jul!

Helene sagde ...

Jeg udfordrer min lykke og tilmelder mig i håb om at få bogen med posten. Den ser helt fantastisk ud! :o)

Mormorstrik sagde ...

Den vil jeg gerne vinde ;-)

Annchen sagde ...

Uh den ville jeg gerne vinde!!:)
De håndledsvarmere er da for lækre..
KH anne

Blaa Elefant sagde ...

Jeg vil super gerne være med :-)

Blaa Elefant.

morslille sagde ...

Wenche du er så dygtig til at sy, så mon ikke du skulle overveje at komme på gave med dig selv, så den kan komme under træet.
Jeg vil da rigtigt gerne vinde bogen ;O)
KH Charlotte

Fullie sagde ...

Jeg er som Sommerfuglen - studerende - og jeg deltager ligeledes i alle de give aways for denne uber skønne bog.. Det kribler helt vildt i fingerne når jeg ser alle de smukke billeder fra bogen... Så jeg er med.

SiriR sagde ...

Den ser så fin ud den bog,
så jeg vil gerne være med i din give away:)

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Ja den ser god ud den bog, så den vil jeg da gerne vinde. Smider et lod i puljen. Mvh Johanne

MalleQ sagde ...

Jeg er SÅ meget med! Må eje den bog :D

Hav en dejlig dag allesammen!

Fríða sagde ...

hej, den er jeg med på, synes den ser ualmindeligt spændende ud.
kh.fra Island
Frida

Margit sagde ...

fanrastisk - jeg er på - det kunne være så dejligt!

x
m

Frøken P. sagde ...

Den er alle vejne den bog, men den er også lækker, den vil jeg gerne vinde.


http://frk-p.blogspot.com/

Helle sagde ...

jeg vil meget gerne vinde den bog :)

Lines sagde ...

Jeg vil så gerne spare det julegaveønske og vinde den så jeg prøver også her.
Måske kunne jeg producere nogle hyggelige gaver istedet.

Signe sagde ...

Ih, hvor vil jeg gerne vinde og eje og bruge den bog, så jeg er med!

HANNE sagde ...

skøn bog med masser af dejligheder. Jeg vil helt sikkert gerne være med

Julie sagde ...

Jeg ville elske at vinde den skønne bog ;0)

Marolle sagde ...

ihh jeg kunne også godt bruge den bog, den ser meget inspirerende ud :)

Anonym sagde ...

Sikke en skøn bog. Håber jeg bliver den heldige vinder. :-) Marie-Louise (ml @ zenger.org)

Frk. Eigil sagde ...

Nøj, den vil jeg godt nok gerne vinde:-) Prinsesse.eid@hotmail.com

Trine sagde ...

Åh jah! Jeg vil så gerne vinde den bog, håbe håbe

Pi Andrea sagde ...

Jamen jeg har ingen andre ord end JEG VIL SÅ GERNE VINDE DEN... :o)

Celina's verden sagde ...

super lækker ser den ud den kunne jeg ønske mig..

Malene sagde ...

Prøver også lykken her og håber jeg har heldet med mig bare ét af stederne:)

Helle Jescika sagde ...

Den vil jeg gerne eje.

Julie Søndergaard sagde ...

Jeg vil mægtig gerne vinde den bog. Jeg syntes den ser så spændende og indbydende ud!

Kh Julie

Bebe/200procent sagde ...

De give-aways er jeg da vist nødt til at være med i - er vild med både vest og kat! :)

unikarina sagde ...

JEg har godt nok prøvet lykken de andre steder også. Men det gør jo ikke noget at forbedre sine vinderchancer... Jeg prøver derfor også lykken her.

Barbara sagde ...

Alle gode gange tre. Så håber jeg virkelig der er et af lodderne som giver held!

FamilienG sagde ...

Den bliver jeg da nødt til at at forsøge at vinde :o))))

Anita sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med:-) Det ser ud til den er super lækker:-)
Kh Anita

sonja sagde ...

ønsker. ønsker at vinde:)

Øglemor sagde ...

åhr. jeg er så meget med! den bog ser skøn ud!

Trillemus sagde ...

Den bog ser spændende ud. Jeg håber på held.

Kh Mette

Lene sagde ...

den gad jeg rigtig godt at vinde

lotte sagde ...

den vinder jeg da :)

jeg er med både her og hos stine

Hjortebjerg sagde ...

Jeg prøver lykken:-)

Kreafabrikken sagde ...

Oh yes, vil gerne vinde denne lækkersag af en bog. Mvh Louise

Gitte Jensen sagde ...

Jeg vil også gerne deltage, kh Gitte ;)

Louise sagde ...

Jeg tror da lige jeg vil smide et lod her hos dig også - har lagt en hos de andre damer :0)
Det er sådan en fin bog - kunne godt finde på at strikke den fine kat til min nevø i julegave

Trine sagde ...

Åh bare forsiden og overskriften. Den bog må jeg bare vinde...:-).
Bogen vil helt sikkert gøre stor gavn hos mig.. Så krydser alt havd jeg kan..

Signe sagde ...

Jeg er med!

Anonym sagde ...

Vil gerne deltage i udlodningen af denne spændende bog.

Mvh
Sine/seg@c.dk

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Vild fed bog - den vil jeg gerne have fingerne i - så jeg smider et lod i puljen og krydser finger.

Anne A sagde ...

Ih, den kunne jeg godt tænke mig!

Rikke sagde ...

Jeg prøver lykken og håber på en tidlig julegave :-)

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Den er fin den kat :)
Vil gerne deltage :)

Bublemum sagde ...

Haps haps, bare det blev min :)

MusseOlsenJensen sagde ...

Stort lod til mig :-)

Deer In Street Lights sagde ...

Dejlig Give Away :) Vil meget gerne deltage.

Randi B. Jensen sagde ...

Den bog vil jeg rigtig gerne have, så jeg lægger fluks en kommentar her :-)

Katrine sagde ...

Jeg er med :)

Anja Rosalia sagde ...

tror da også lige jeg smider et lod i bunken.... tænk om jeg slap for at ønske mig den til jul

Fru Rosenkjær sagde ...

Læææenge ventet - tænk pm man var så heldig ;0D

bade-and sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage i lodtrækningen om bogen. Den ser spændende ud!

Hilsen
Mette
(bade-and@hotmail.com)

Heebaz sagde ...

Jeg napper et lod her - vil rigtig gerne vinde bogen! :o)

elledillen sagde ...

Er simpelthen også nød til at deltage her hvor vil jeg altså bare rigtig gerne vinde den bog

Hanne sagde ...

Åh den ser bare så lækker ud! JEg vil også gerne vinde! :-)

Anne sagde ...

Jeg vil så gerne vinde den bog:)

Annemette sagde ...

Jeg er med :)

Kolorista sagde ...

Med lodder smidt ind alle tre steder MÅ jeg da bare vinde ;-) Den ser så lækker ud, den bog!!! KH Lisbeth

Sara Marie sagde ...

Jeg er oss´ med! :-)

Britta sagde ...

Jeg er vild med de pulsvarmere! Og mon ikke der er et par projekter eller ti mere i den bog, der bare skal laves ;-)

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Gid mit lod bliver det heldig lod denne gang. Den bog vil jeg gerne kigge nærmere på:-)

Ida sagde ...

Jeg vil helt vildt gerne vinde, så min mor kan blive sat i gang med at lave katten på det sidste billede!

Anonym sagde ...

Lækker lækker bog, bare den bliver min....... :-) Gitte K

Malene sagde ...

Jeg prøver også lykken her. Det er virkelig en fin bog.
Kh. Malene

Judith sagde ...

Uh, den vil jeg gerne vinde. Jeg krydser fingre :o)

Frk. Ranke sagde ...

hep hep jeg er med:-)

Anonym sagde ...

MIg Mig MIG og hvor jeg håber det bliver mig.
Tina Olsen

Mette Marie sagde ...

Åh, den må meget gerne komme hjem til mig :)

rarebird sagde ...

Ææælsker fagbøger - den vil jeg gerne vinde...mums

Charlotte Bergstrøm sagde ...

Et lod i puljen, helt sikkert!

Kreahilsner Charlotte

Lotten sagde ...

Åhh vad fin den ser ut! Jag vill hemskt gärna ha en lott!

Julie Kitter sagde ...

Super lækkert med nye fantastiske bøger man bare må have...håber jeg vinder...Tillykke med udgivelsen.

Ulla V. sagde ...

Jeg prøver lykken på en efterårsdag. :)

Rumfang sagde ...

Uh håber jeg har heldet med mig :)

Jytte sagde ...

Den vil jeg da rigtig gerne vinde :)

Marie-Louise sagde ...

Hvem der bare var så heldig at vinde den :-)Jeg vil SÅ gerne.

Stine S sagde ...

Den kunne jeg helt sikkert bruge.
Kh Stine

polkadotpeticoat sagde ...

I love these but that vest is unbelievably cute!!!

Anette sagde ...

for søren! den vil jeg gerne vinde!

Anonym sagde ...

Home Made! Lige noget for mig.
VH Kirsten

vidunderlige univers sagde ...

jeg er vild for at vinde denne skønne bog.. Put me on...:0)
KH iben

Anne Dahl sagde ...

Det ligner da lige en bog for mig!

Anne Dahl sagde ...

Det ligner da lige en bog for mig!

Ditte sagde ...

Krydser fingre!

filibaba sagde ...

Det var da en rigtig god Give Away! Jeg vil gerne være med. :)

Ann sagde ...

prøver lykken! ;)
Ann

RAV OG KRAT sagde ...

Den gad jeg godt vinde..Hvor er der mange flotte ting man kan lave ;-)

Pernille Lisse Andersen sagde ...

Den er så lækker.. Smider et stort selvlysende lod ind her..
vh pernille

Tusinde Tanker sagde ...

Ihh det lyder spændende! Jeg er med :-)

Bobbelbella sagde ...

Tjo bang den vil jeg gerne ønske mig!
min mail er uddabella@gmail.com

god dag til dig!

Lone sagde ...

Jo tak. MEGET gerne :o)

Line sagde ...

Guuuuud et smukt barn der er med i den bog:-)

Mia sagde ...

Den ser så lækker ud !! Jeg vil meget gerne vinde den !

Smil fra Mia

Lene sagde ...

Åhh den ville jeg gerne vinde.
Vh. Lene.

Jane sagde ...

Ohh la la jeg melder mig straks som mulig vinder ;-)

tina kirk sagde ...

fed inspiration, bare den bliver min, så er julen vist reddet.....

Anonym sagde ...

Den ser bare så skøn ud den bog - jeg vil vildt gerne vinde den så håber på, at det bliver nr. 115 der bliver vinderen. Hilsen Bente Bonderup

camillasus sagde ...

Hvor ser den god ud!!
KRYDSER FINGRE:)

kh en begynderstrikker

Mia sagde ...

Vil være med:D

Tudsesmor sagde ...

mmmmmmm, drømme drømme :-)

Æstetik sagde ...

Den bog vil jeg meget gerne vinde :)!!

Marie sagde ...

Lækker give away.
Jeg er med :)
- Marie
Maridium@gmail.com

Maria sagde ...

Det er lige noget for mig! Jeg er med på et lod, tak :-)

Camilla Kirkegaard sagde ...

Den vil jeg også gerne have fingrene i :-)
Hilsen Camilla

Mette sagde ...

Jeg vil meget gerne være med i konkurrencen:-)
Kh. Mette

Helle Jakobsen sagde ...

Vil rigtig gerne deltage :)

Karina sagde ...

Den vil jeg gerne kunne kaste mig over i den lange mørke vinter:-)

Fru Beck sagde ...

Jeg VIL altså bare gerne vinde

Moster Pips sagde ...

Den hopper jeg på:)

Mette sagde ...

Jeg krydser fingre :-) Mette

Vild Med Villads sagde ...

Kunne man ikke være heldig for en gang skyld. Ellers må den på ønskeseddelen.

Gitte sagde ...

Den bog vil jeg så gerne eje:)

Kreative RainbowMe sagde ...

wauw er klart med på et lod for jeg vil da sååå gerne vinde!!

super cool at de tre er gået sammen om at lave en bog med god inspiration!

Anonym sagde ...

Den bog ser virkelig god ud. Den kunne jeg smadddergodt tænke mig. Hilsen Louise A.

Anonym sagde ...

Hvor ser den lækker ud, jeg er med :-)
Hilsen Anne

Anonym sagde ...

Uhhh, jeg vil gerne have fingrene i denne bog :-)
anneovesen@yahoo.dk

Carina sagde ...

Uha, et lod til mig, tak :-)

Annepx sagde ...

Den bog ser bare så god ud, jeg vil erne være med.

ReVinyl sagde ...

Oi, den boken ser skikkelig fin ut!
Jeg prøver meg med et lodd jeg :)

siwpeder(a)hotmail.com

balbinus sagde ...

Der er ingen vej udenom. Må tage en runde til bloggene, for det ville være super, at vinde bogen.
Tak for muligheden for at være med :)

Mette sagde ...

Lækkerier :-) jeg er med...

Natalia Packert Andresen sagde ...

Jeg forsøger mig også på at vinde denne fantastiske Give Away..

Dorte Klerke sagde ...

Hvor spændende - den vil jeg helt klart gerne have fat i :)

Karen Marie sagde ...

Tusind tak for dejlige ord og link! Du har helt ret, Rachel står bag både den fine bluse som Lilly har på og den skønne kat :0)

Dejlig onsdag til dig - KH Karen Marie

ea-o sagde ...

Ja tak, meget gerne :-)

Mai-Britt sagde ...

Den vil jeg meget gerne vinde.

Venlig hilsen
Mai-Britt

Frk. Friis sagde ...

Må da også lige være med på den bog, den ser bare god ud:o)
Kh Mia

FarfallaDK sagde ...

Ja, det ser altså i sandhed ud til at være en meget inspirerende bog.
Jeg vil gerne prøve lykken ad her hos dig også...

Anna GL (ekte heimelaga) sagde ...

Jeg vil så absolutt være med i trekningen av denne spennende boka! :)

Anonym sagde ...

Åh jeg ville elske at eje så smuk en bog og elske at lade mig inspirere af de mange muligheder.
anette.dahl@gmail.com

natteravnen sagde ...

Jeg er med!
Den er da en "must have"

Hilsen
Lena

Anonym sagde ...

Den bog ser alt for herlig ud til at kunne lade være med at være med..
Hilsen Cille

Innestemmen sagde ...

Jeg er gjerne med på å prøve lykken =)
Mvh Siv

Kindarella sagde ...

I'm in :O)

Mette sagde ...

Ej den ser så fed ud den bog!! Jeg vil helt sikkert gerne være med!
Hilsen mette (mette_green@live.dk)

janet sagde ...

Den ser skøn ud, kunne da lige bruge en julegave til...nåhr Joe -moi....

Anette sagde ...

Jeg prøver lykken ;)

Karina Simonsen sagde ...

Iih, den gad jeg godt vinde! Krydser alle fingre for mit held denne gang.

Lykke sagde ...

Ih, den vil jeg så gerne have :-) Vil elske lidt nyt inspiration!

METTE sagde ...

Den ser så fed ud den bog. MÅ læse den - enten ved at vinde eller købe!

TinaLykke sagde ...

Hipse, hopse, hapsasa - den vil Tina ha ha ha! :):) :)

SOLSAUM sagde ...

Eg seier JA TAKK!! til boka;o)

Solklem

Curly sagde ...

Den kan man ikke andet end at have lyst til at vinde :-)

Line 'TilHøjre' Thusholt sagde ...

Den bog der er lige noget for mig! - selvfølgelig er jeg med :D

Maj♥ sagde ...

Endnu en SKØN give away hos dig!!

Jeg er med!!!

Heidi Clara sagde ...

Smider det største lod og krydser fingre.

Strikkeglæde sagde ...

Spændended , ja jeg vil da gerne delatge med et lod :-)

Lilla Verden sagde ...

Iiiihhhh jeg vil så gerne vinde den :-)

Mette sagde ...

Uhh jeg vil så gerne vinde den bog:-)

Rikke sagde ...

Jeg er helt klart med :) Måske der kunne findes inspiration til et par vinterprojekter :)

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne være med :-)
-Natacha

mail: natazcha@gmail.com

Billy Hankat sagde ...

Uh, jeg vil meget gerne deltage. Knus K

Bumbumland sagde ...

Den vil jeg rigtig gerne vinde! Et lod til mig, tak :)

Ingerlise sagde ...

hold da helt op den bog ser spændende ud! Jeg deltager meget gerne

Vibeke sagde ...

Smug kiggede i den på Rasmillas stand, den må gerne bo hos mig.

Keramikeren sagde ...

Ih, den ser god ud, jeg kan liiiige nå at være med :-)

VinnieR sagde ...

Uh, den ser så fin ud, og jeg vil rigtig gerne vinde den :)

Funder sagde ...

Wauv en masse kommentarer.....men jeg vil også super gerne vinde den fine bog;o)

Irene sagde ...

Ser spændende ud :o)
Jeg vil meget gerne deltage...

Anonym sagde ...

Jeg kan da lige nå det ;-), Har været en tur i Fredericia! Hold da fest hvor var der meget at se på, vi brugte over 4 timer!
Hilsen Hanne

Kabakü sagde ...

Krydser fingre og håber på lidt held;-)

christina sagde ...

Den kunne jeg godt tænke mig at vinde! Vh. Christina

Anonym sagde ...

Hold da op - der er mange :-) Prøver og håber

Kh Heidi

heidi.bevensee@gmail.com

Hanne sagde ...

Sikken en lækker bog....den kunne jeg godt tænke mig...
Jeg vil gerne have en chance!
hanne@android.dk

Stinne sagde ...

ta' mig ta' mig- Den er da for fed den bog

Laila sagde ...

Jeg prøver også lige lykken, for den bog kunne jeg altså godt tænke mig ;-)

Bettina sagde ...

Dét der er bare så sød en kat - så den på messen i dag. :) så den bog vil jeg god nok gerne eje.

Micha sagde ...

jeg er meget gerne med :)
KH Micha

bykatrinekarlebo sagde ...

Jeg er med! :-) :-)

Gitte D. sagde ...

Super skøn give-away. Inspiration i tekst og billeder som jeg rigtig gerne vil vinde.

Anonym sagde ...

Det ser ud til at være en bog man kan glæde sig over i mange time. Først bladre og senere når man går i gang med nogle ting fra bogen. Jeg er også med på chancen for at vinde den. Mange hilsner Nina Christensen

Maren sagde ...

Jeg vil gjerne være med!

Mie sagde ...

Hold da op - den bog vil jeg gerne have :-) Deltager med spændt forventning og krydsede fingre