onsdag den 26. oktober 2011

Frøken Swing....


 
Av hvor bliver børn bare hurtig store !


Her sys der ikke længere posepludderbukser i småblomstret bomuld....


Her sys MARAPYTTA bukser i koksgrå bukseuld....


...og de vises glædeligt frem for kameraet, fra alle vinkler og med et kækt glimt i øjet....


Tror den lille rumpe kommer til at vrikke mange timer på diverse diskoteker engang....om mindst 40 år!


Dejligt at Mors Home Made stadig er "in".


Stoffet er fra stof 2000 og modellen er LINES super enkel stil og flæsen er bare prikken over iét.
Du kan enten selv sy dem på Lines Syskole eller få dem syet ;-)

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Louise sagde ...

Meget fine. Jeg kan godt forstå, hun er glad for dem.

Annchen sagde ...

De er godt nok skønne!
Og fedt man kan blive ved med at være et hit;)

Line sagde ...

Årh hvor er hun fin i dem!

strikkestine sagde ...

Super cool bukser! Dem tror jeg hun bliver glad for!

Anne sagde ...

Hi hi, tvivler på, at der går 40 år;)

Elisabeth sagde ...

Rigtig fine!

Mette sagde ...

Hvor er du flittig, Wenche. Håber at alt er vel....!?

Trillemus sagde ...

Altså den flæse gør bare det hele.... Super søde bukser. Jeg kan godt forstå at hun er glad for dem. Den der med de 40 år holder bare ikke. Det kender jeg alt til.... :-)

Kh Mette

Linsens sagde ...

Hvor er de altså bare fine. Jeg drømmer om en plads på Lines hold når min barsel er forbi.

karenbykaren sagde ...

Hvor er de bare søde de bukser! Er bange for at den numse kommer til at gøre dansegulvene usikre inden der er gået 40 år...

-karenbykaren