mandag den 31. oktober 2011

Fem Heldige Vindere !!

Så ! Nu kan jeg endelig afsløre hele 5 heldige vindere !

TANTERNE insisterede på at smide endnu 3 præmier i puljen pga. den enorme deltagelse med hele 729 "lodder" i puljen...

Random.org har trukket 5 vindertal alle i den høje ende således at alle vindere er at finde blandt kommentarerne her på bloggen.

Her kommer de !


Kufferten går til Birgitte med lod nr 644 du skrev anonymt med en mailadresse.


3 ruller Masking Tape går til Strømpefeens datter med lod nr 617

De følgende 3 heldige sender taterne hver en rulle  Zpaghetti i en Crazy farve nok til at lave ex. denne BOLD/ PUF/KUGLE.

Den store PUF i Zpaghetti  afprøvede jeg ...og et hav andre besøgende på Tante Grøn standen i Fredericia, Den kan bruges som puf og til bare at sidde på alle vegne og blev altså flittig afprøvet og ønsket af især de lidt større børn til værelset.
 Den store kræver to nøgler !


De 3 vindere kommer HER :

- Marie med en gmail
-Sacha
-Anja med bitnisse i mailadressen

Kæmpe TILLYKKE allesammen.

Vil i venligst maile mig jeres adresser ASAP så vil jeg give dem videre til de søde Tanter som så sender herlighederne videre :-)

KH

8 kommentarer:

sannepkunst sagde ...

Tillykke til vinderene:-) var forbi din stand og hvor var den bare hyggelig. Du var der dog ikke, ellers ville jeg gerne have hilst på.

Kh. Sanne

Sommerfugl sagde ...

Øv Øv Men stort tillykke til vinderne:)

Sacha sagde ...

Ihh... Garnet er helt klart en perfekt ting.

Opdager så at jeg ikke har fået ændret i min blogadresse, så den viser mit gamle blogbo :)

Tillykke til de andre vindere.

Mette Kathrine sagde ...

MEGA ØV, men tillykke til vinderne. Hvor er i super heldige :D

Fru Beck sagde ...

Jeg havde godt nok planlagt at det var mig der skulle vinde, så øv, men tillykke til de heldige.

Liv sagde ...

Tillykke til alle vinderne.
Dejligt med så stor deltagelse.
/Liv

Strømpefeens datter sagde ...

Weee TAK - hurra jeg vandt!

Jeg henter bare selv tapet hos Tanterne, jeg skal alligevel hente noget de var så søde at fragte hjem fra messen!

Tak igen og tillykke til de andre vindere!

Marie sagde ...

Jubiii, tak tak.
Der skal helt sikkert indkøbes et nøgle mere så den store puf kan blive fremstillet :)
- Marie