mandag den 5. september 2011

VendeSpil

Mandag den 5. September bliver vist min store vendespil dag...

Jeg skal til Århus.

Mødes med et par dygtige damer hos KLEMATIS og sammen skal vi vende, dreje og ordne et par hundrede billeder til bogen....


Alt er tekstet, nu skal det hele sættes op, formater osv fastlægges...bogen formes.

Hele tiden har jeg i tankerne om beskrivelsen vil kunne forstås af andre end mig , det kræver dyb koncentration og at træde nogle skridt tilbage af og til, især når man ejer et hoved som tænker hurtigere end hånden kan skrive ;-)

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Anja Rosalia sagde ...

åhhh jeg glæder mig så meget til at se den bog færdig, håber sådan at den kan nå komme med på juleønske listen.

reSIRIkulert sagde ...

Jeg gleder meg til boken er ferdig! :)
Kanskje jeg også klarer å lage slike små, søte dukker da...

Kisser Laptern sagde ...

Og bogen bliver færdig til jul? .....

unikarina sagde ...

Et spændende vendspil du har gang i - glæder mig rigtig meget til ats e det endelige resultat.

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Ih, en spændende teaser du lægger ud her på bloggen. Jeg får sådan lyst til at smugkigge og vende et par billeder:-)

tusindfryd sagde ...

Kære Allesammen...
Det blev en lang men dejlig dag, vi har virkelig fået vendt og drejet, damerne arbejder på højtryk jeg KRYDSER finge for at bogen når at komme ud til november!

KH