lørdag den 3. september 2011

Træt Med Ekstra Træt På

Bare lige en lille lykkelig hilsen herfra....

Vi har haft en vidunderlig dag allesammen og er så fysisk og psykisk trætte som sjældent.





TUSIND tak for alle jeres søde mails og kommentarer med ønsker om en dejlig loppedag!

Tak til alle jer søde og glade mennesker der ikke bare læser med men fandt tid til at kigge forbi! Det er berigende at kunne møde jer og høre om jeres glæde ved at følge med på bloggen om i så selv DIYér, hækler strikker ect...eller blot følger med og nyder billederne.

Pigerne havde en mindeværdig dag! Deres butik var flittig besøgt og deres sparegrise har fået en ekstra delle ;-)
Tusind tak for jeres opbakning og alle jeres søde ord til både pigerne og jeg, kan love jer for at de er vokset mindst 5 cm i dag.

Jeg har fået mails, ang. evt overskydende stofpakker om PomPomér og thelys når vi har sovet ud i morgen søndag vil jeg kigge på hvad der er tilbage, der er lidt af hvert så mon ikke jeg vil kunne nå at lægge lidt ud til jer til søndag aften??? Hvis ikke der så meget snart det lover jeg.

Tak for en dejlig dag , vi har NYDT den

God Nat

KH

5 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Hvor er det skønt at høre pigerne havde en rigtig god dag. Det er jo også nogle flotte ting de havde fået kreeret !

Louise sagde ...

Hvor er det dejlig læsning lige her inden sengetid. Det har I virkelig fortjent :)

Pia sagde ...

Dejligt at høre og dejligt at vejret var med jer ...

betine sagde ...

Nårh, hvor dejligt!!! :)

Helle Jakobsen sagde ...

Rigtig godt gået, og herligt at pigerne solgte de fine ting :)