lørdag den 10. september 2011

Til Min Grimrian....

Jeg var en af de heldige som vandt i ULLAS Give Away forleden.

En superfin iphonetaske....har bare ikke nogen iphone endnu...


Til gengæld har jeg denne GRIMRIAN, et arvestykke fra min mand...

Den var egentlig grim nok i sig selv ,men i går tabte den et af sidestykkerne ( den med knapper til musik som er ved at drive mig til vanvid for når jeg kommer til at trykke spiller telefonen METALLICA !!! )


Så nu er den blevet "pyntet" med lidt limefarvet MaskinTape....grim er den dog stadig ;-)

Satser på at min mand snart skal have en ny telefon så jeg slipper af med denne her ;-)))

Har du også en Grimrian?

Nyd Dagen

KH

13 kommentarer:

Dorthe Thorup sagde ...

Jeg har helt sikkert også en grimrian - Jeg overtager også gerne andres aflagte - Uden at tænke spor over hvordan de ser ud:-) Men heldigvis er den grimrian jeg har lige pt ikke helt så grim:-))

Fru Schou sagde ...

Jeg arver også telefoner fra min mand, men heldigvis er han sådan en der skal have den nyeste Iphone, så indtil videre har jeg arvet 2 stks Iphone!
Hvor er du heldig at du har vundet så fin en taske:-)

Cat sagde ...

Jeg har den dejligste iPhone, som jeg slet ikke kan
undvære mere. Men det vigtigste må dog være at
tlf. kan ringe;)

Anonym sagde ...

Ha ha ha har haft den samme mobil i 5 år indtil for få uger siden. Egentlig pæn nok, og jeg er IKKE til ny elektronik, gider ikke sætte mig ind i alle funktionerne. Men den gamle tlf var blevet lige lovlig selvstændig, f.eks. når jeg bladrede i kontakter, valgte den en tilfældig og sendte sms afsted, ikke altid særlig heldigt...Men nu har jeg lige arvet min mands, og den virker, eller han kan fortælle mig hvorfor ikke... :-)
Hilsen Anne

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Også iphone her, langtfra den nyeste, men den er min og virker og jeg er SÅ glad for den :).
Altså det masking tape kan da bruges til en million ting :)

Louise sagde ...

åh jeg var SÅ misundelig på du vandt den give away, jeg VILLE Så gerne ha haft den taske der til min telefon.

Du må sige til hvis du sku få lyst at sælge den:-)

Men sys faktisk din telefon er lidt cool

ullaskovjensen sagde ...

Ja jeg må rødme: min er også en iphone, spritny...
Tidligere skulle min mobil kun bruges ultrakorte samtaler, sms og som vækkeur.
Jeg besluttede, at når den afgik ved døden, sku' det være en iphone, der afløste. Så nu ka' jeg f.eks. også blogge på mobilen, og det er da smart, ikk'? :-)

Ulla sagde ...

Ned i tasken med den dér, og det kan da ikke gå hurtigt nok ;o)

Anonym sagde ...

Jeg har lige haft sådan en "grimrian", men den gik i stykker efter at være blevet gnasket i og tabt af min dreng op til flere gange, så nu har jeg arvet min mands gamle IPhone. Jeg synes den er r.. Irriterende, så jeg er helt holdt op med at sms'e. Og hver anden gang den ringer, kommer jeg til at afbryde. Så vær du bare glad for din "grimrian" :-) Derimod elsker jeg vores IPad!

tusindfryd sagde ...

;-)

Den grimrian er nu helt god nok, kan hvad en telefon skal kunne for mig, ringe og sms :-)
Målet er heller ikke en iphone, det er bare den telefon min mand har nu så det bliver nok såddan en, hvis altså ikke han mister den ;-)

KH

momoko sagde ...

Jeg har en helt lik Grimrian som deg, faktisk :) Og ja, den har også mistet den ene røde listen på siden, der musikk-knappene er! Skikkelig stygg sak, men den fungerer enda. Venter på Iphone 5, da skal jeg kjøpe den i gave til meg selv fordi jeg har holdt ut med min billige grimrian så lenge :D

Carina sagde ...

Åh hvor jeg kender det der med at få trykket på alt muligt, som ikke var meningen. Ikke at jeg synes at min telefon er grim eller ubrugelig. Det er bare første gang jeg har en touch-telefon og det skal jeg lige lære :-) Kig meget gerne forbi min helt nye blog og fortæl mig, om jeg også her trykker på de forkerte knapper??? Håber det ikke :-)

Kristiane sagde ...

ha ha ha... ja, min mobil er flækket på midten af skærmen og mit display er ved at falde af, men den VIRKER!!! ha ha... (endnu)