tirsdag den 6. september 2011

Søster Lagkage

Jeg har en LilleSøster.

Såddan en af de Søde, Bløde Og Smukke.

Jeg elsker hende og ungerne er tossede med hende.

Ja ,de kunne bedst bo i hendes indelomme...

Vi kan så vidt forskellige ting, men er gode til at supplere hinanden :-)


I lørdags var hun forbi og give en hånd med til loppemarkedet og havde da også lige en loppe med til mig fra et andet loppemarked hun havde været på...

Nogle skønne stofruller købt af en dame der engang havde haft en stofbutik. De skulle være fra USA og ca 25 år gamle.

Sjovt nok på trods er vores forskellige områder har min lillesøster og jeg øje for de samme ting vi synes er smukke, vi kan stå i hver vores ende af landet og tage de samme ting med hjem og bare stå og grine fjollet når vi lige skal vise den anden hvad vi liiige faldt over, se det må jo være genetik ?

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Carina sagde ...

søskende er guld værd, kort fortalt

Irene sagde ...

Hvor er det nogle smukke stoffer din søster har fundet til dig. Sjovt at I har samme smag og falder for de samme ting:-)

KGaardsted sagde ...

Er i tvillinger? ;)

Søde stoffer hun har fundet til dig! :)

Ellen Kathrine sagde ...

god smag hun har - de er da for fine- og så på ruller- jamen hvad kan det ikke blive til af skønne sager..