lørdag den 24. september 2011

Søhesten Og Det Firkantede Cirkus....

...vrøvler jeg ?

Ikke helt, søhesten og det firkantede cirkus er to puder jeg har arbejdet på de sidste par uger.



Søhesten er den lyse hæklede, synes den overflade mit hjemmebiksede popcorns sting gav minder mig om overfladen på en søhest, og kanten omkring om de finner en søhest har langs hele bagsiden.

Det firkantede cirkus kom sig af at de mange pompomér gav mig associationer til cirkus.

Puderne byder på en håndarbejdsudfordring for både øvede og begyndere....


De næste par dage får i en DIY på hhv. Søhesten og det Firkantede Cirkus.

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Sikke herlige puder. Jeg må klart tilhøre kategorien firkantet cirkus, men er frisk på søhesten ;)

Anne sagde ...

De er super fine:)

Sara Dalhoff sagde ...

ELSKER cirkus! ;)

Blomsterpigen sagde ...

Ih, hvor fint! Tak :) Elsker søhesten :)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Fantastiske - de er virkeligt flotte. Jeg har netop gået og tænkt at jeg har lyst til at hækle nye puder, så jeg vil ELSKE en DIY. Og skønne navne du har givet dem.....

polkadotpeticoat sagde ...

Love those pillows!

Anne sagde ...

Rigtig, rigtig fine ja :)

Rikke sagde ...

De er meget meget flotte!

kh Rikke

Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Wow hvor er det flotte...lækkert lækkert...fantastiske farver...det er liiige mig :D

Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Hvor er de fine! Er helt vild med pomponerne! Glæder mig til DIY :-)

Eva sagde ...

De er vel nok flotte!