søndag den 4. september 2011

Resterne....

Har det som havde jeg løbet en maraton i går....

Hele familen blev i Slumstrup til kl 11 i formiddags...det sker altså ikke ret tit!

Som lovet har jeg fået overblik over resterne fra loppemarkedet OG fået taget foto.

Her kommer de og ALLE priser er INCL. poto !

Skulle der være flere ting du ønsker samtid regulerer jeg selvfølgelig den porto og svinger omkring posthuset nu på onsdag.

Er der noget du gerne vil have tilsendt send mig en MAIL på dukkemagersken@yahoo.dk  :-)


Pakke A er vintage stykker i mellem til støre stykker, vejer 1087 gram TAGET


Pakke B, retrostof 640 gram. TAGET


Pakke C, retostof 653 gram TAGET


Pakke D diverse julede stoffer i ren bomuld, det er jo lige om lidt ;-) 1088 gram TAGET


Katvig Baby sengesæt, 130 kr


To stykker af mormors kolonihavehus, 92x130 cm i en mellemkraftig bomuld, 500 gram TAGET


Sæt med 3 stk Pom Pomér koster gentlig 5 kr pr pose men så bliver portoen jo højere...ØV så hvad med at de første 5 får en pose med så giver jeg pigerne den 5ér  ;-)


Lys, sæt a 3 stk, 105 kr

Det var vist det hele ;-)

Ønsker jer en dejlig aften

KH

2 kommentarer:

lise sagde ...

Jeg vil gjerne-gjerne kjøpe pakke B og sengetøyet fra Katvig, om ikke noen har vært kjappere ute..

Maj♥ sagde ...

Jeg vil gerne købe pakke c - har sendt en mail afsted;)