onsdag den 7. september 2011

Pastella

Hendes kollegaer har kaldt hende KAREN kugle....

Jeg synes egentlig at Pastella er mere passende ;-)


Mandag havde jeg halvandentimes ventetid på toget fra Århus til København...i silende regn...


Så var det jo lidt heldigt at Bruuns galleri ligger lige op af Århus Banegård OG at Søstrene Grene er at finde der!

Af en helt uforståelig grund har jeg ingen Søstrene butik i mit kvarter så når chancen byder sig må jeg jo gribe den.


Tror jeg kan sige at min kurv blev fyldt med Karen ? Kan næsten kun være hende som står bag alle de skønne pastelgodter.


De tre kurve skal jeg bruge på badeværelset til alle de løse dele vi har der, synes det er praktisk at man kan se lidt igennem, lige nu har vi nemlig 3 fletkurve som alle skal rodes igennem fra en ende af når jeg skal finde noget i dem :-)

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Louise sagde ...

Fine Fine køb, er alle de fine små perler også fra søstrene???

Iben sagde ...

Sikke nogle fine sager. Så var det jo nærmest held i uheld med den ventetid på toget ;D Elsker farverne. Er de der kurve sådan nogle vasketøjskurvstørrelse eller er det mere sådan lige til 3 neglelakker og et par elastikker? (:

tusindfryd sagde ...

Kære Louise

Ja perlerne er fra Søtrene!! Og de er i de fineste farver og 3 forskellige størelser. De ligger så man kan tage ensfarvede eller som jeg en pose godt blandet :-) Og til ingen penge i forhold til hvad lækre perler ellers koster ;-)
Kurvene er af skaldespands størelse så helt perfekte til det jeg skal bruge dem til kan rumme hårtørreren, shampoo reserven osv :-)

KH

MusseOlsenJensen sagde ...

Tænk at grydesvampe kan være fede!!! Søstrene burde så meget åbne på Bornholm altså!!!

FamilienG sagde ...

Nikker genkendende til de fine perler....
Og til kurvene, som bare er super søde...

Og mind mig nu ikke om at jeg går sygemeldt og liiige kunne smukke i søstrene ;o)

polkadotpeticoat sagde ...

I love your amazing baskets and plastic treasures....the rain was meant to be or you may have missed these goodies!

Sukkertøy for øyet sagde ...

...Så vakker blogg du har!
Her likte jeg meg kjempe godt :)

Takker for titten!

Klem Ida Susanne

Anonym sagde ...

Hej Wenche,

du er faktisk tættere på en søstrene grene end du tror.. Der ligger en i waterfront i Hellerup :-) Det tager 5 min. at cykle derud fra østerbro..

Kh. Julie fra tirsdags sy-holdet ;-)