torsdag den 22. september 2011

Nååå Ja Jul.....

Efter en sparsom og flygtig sommer , hvis man overhovedet kan kalde de sidste måneder det ??? er det som om jeg helt har glemt at vi allerede skriver efterår og julen ligger lige om hjørnet....

En lille påmindelse lå dog i min postkasse i går!


En sød kvinde fra Holland skulle bruge en person bosat i DK til at skaffe nogle kataloger og sende dem til hende i Holland, det ville jeg selvfølgelig gerne hjælpe med og som tak har hun sendt mig de fineste små julekit fra en lille Hollandsk butik " Het Kleine Atelier" hvor hun arbejder til daglig.


Var lige omkring deres webshop ....er helt forelsket i denne PAAS HAAS men ok nu må jeg vist først se i øjnene at det er julen der kommer næst for :-)

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Ketty sagde ...

Hold da op hvor er de søde de paddehatte - der kunne jeg godt fristes til en lille handel :O

Marianne sagde ...

Det er da rigtig fine sager du har fået der, må lige lure på den hjemmeside. Og ja, det er også gået op for mig at julen er lige på trapperne:-)

Pernille sagde ...

Super søde, smækre, spøjse stof-svampe. :)

karenbykaren sagde ...

Hvor er det nogle fine kit's :) Skønt med overraskelser!

-karenkaren

Eva sagde ...

Hvor er du da heldig.

KGaardsted sagde ...

Hvor er de lækre! :) Det kan godt betale sig at hjælpe andre! :)

polkadotpeticoat sagde ...

it is around the corner!

vidunderlige univers sagde ...

orv de er søde.. Ja jul kan vi da godt begynde at se frem til.0)
KH Iben

Jeanette Renting sagde ...

Kaere Wenche, hvad soed af dig, at blogge om de pakke jeg har sendt til dig. Hjemmesiden af forretning er:www.hetkleineatelier.com.Kh, Jeanette.