torsdag den 15. september 2011

Klar Til Fest !

Lige i tide til ValgDagen blev nederdelen FÆRDIG !


Min datter kan en sjælden gang være meget tålmodig...og har fulgt med i syarbejdet gennem de seneste uger ,i går var det så endelig tid til at prøve den på :-)


På billederne står hun faktisk og stikker sin spidse tunge ud af munden fordi hun er sur over ikke at må komme på bloggen i hel figur....Der er ikke det en billedbeskæring ikke kan klare.


"Bisserne" var lidt af en tidsmæssig udfordring, men faktisk mere afslappende end man lige skulle forestille sig, egentlig dejligt af og til bare at fordybe sig og gentage...


Nederdelen er syet af Tana Lawn Liberty, men da den skal bruges her til vinter har den fået inderfor af dobbelt koksgrå voile fra Stof 2000, der iøvrigt har lovende stoffer på vej i butikkerne lige nu!


Linningen er fast og med lynlås.....der er jeg altså sadig lidt på glatis....men så er det jo godt at LINE er lige ved hånden.


Men i kom den, lynlåsen og lilletøsen tøede da også lidt op under optagelserne.


Tænker at tage børnene med til valg i dag, vise dem at det er en fest og en frihed til at vælge som alle bør deltage i om ikke andet bare fordi de har muligheden for det.

Er du klar til at sætte dit kryds?

KH

12 kommentarer:

Trillemus sagde ...

Hvor er det bare flot håndarbejde og rigtig gennemført. Jeg er helt vild med biselæggene. Jeps jeg er klar til valg- det har jeg nu været længe..

Ha en god dag. Kh Mette

ea-o sagde ...

Superflot nederdel. Jeg tager også mine børn med til valg. Det er så vigtigt at de forstår hvor heldige de er, at vi har ret (og pligt) til at stemme.

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Nå, det er jo dig fra sykurset:-) Kan jo genkende nederdelen. Hvor er den dog blevet skøn. Man kan virkelig se, at der er blevet bruget noget tid på den.

Marianne sagde ...

Wauw, hvor er den flot. Ingen tvivl her, vores ældste skal med til valg idag - jeg mener det er vigtigt vi lærer vores børn, at vi alle har ret og pligt til at afgive vores stemme. Vi er alle en del af demokratiet:-)

Annchen sagde ...

Hold da op hvor er den blevet fin Wenche!!!
Vildt fine detaljer.. Er helt væk i den..:)
Her skal Karoline også med til valg - og herhjemme bliver der feststemning uanset udfald, da vi desværre ikke er helt enige om hvor krydserne skal sættes - så hun oplever forhåbentlig at det at kunne sætte sit kryds er positivt og en fest, som du skriver..;)
Ha' en dejlig dag - og godt valg..
KH Anne

Fie sagde ...

Rigtig flot nederdel...

Mit kryds er sat:-)

S3qu3nce sagde ...

Den ser bare rigtig super ud (: venter selv spændt på at min søster tager sig sammen og får lavet nederdel til mig (:

Anonym sagde ...

Må man spørge hvor mønsteret er fra og om det er i str. voksen? Jeg elsker faste linninger. De holder lissom maven lidt ind :-)

karenbykaren sagde ...

Tålmodighed kan være svært i den alder - men hvor er det en skøn nederdel!

-karenkaren

Tina sagde ...

På halen af beundring. Hvor ER den altså smuk! Håber din sukkermus kan passe den længe.
Jep, det vigtige kryds er sat!
:) T

Mette sagde ...

Hvor er den fin! Heldig datter du har :-)

tusindfryd sagde ...

Kære Anonym

Nederdelen ligger ikke som et mønster. Det er to stykker stof lige op og ned tilført bieser og alt efter mavemål syet sammen med lynlås, linning og inderskørt som du kan se på billederne.Har du ikke "mod" på egen håmd er jeg helt sikker på at Line på et syhold kan hjælpe dig med at lave den i voksenstørelse ;-)

KH