torsdag den 29. september 2011

Karlas Forbindelse = Rikkes Fornemmelse

På en børnefri eftermiddag havde jeg lige chancen for at smutte forbi Karlas Forbindelse på Blegdamsvej..

Bag butikken med de mange farverige nye kjoler i vintagestil = uden lugt og mørtnet stof.. står Rikke Dalmose, en kvinde med fornemmelse for farver, snit og skønne sager.


Rikke har spederen på symaskinen i bund, fuld fart frem er den nye kollektion på vej ud!


Har lidt svaghed for blå for tiden...og så elsker jeg bare de fine detaljer som Rikke beriger kjolerne med.


Er ret lun på den mørkeblå i fløjl...


Og på halskæderne af Lonnie Birch, man burde vel have en af hver...


Begrænsning er jo en kunst jeg stadig øver mig i, så dagens forkælelse blev altså dette fine øreringetræ...


...og 4 fyldte hvide chokoladehjerter fra Peter Beier....man bliver jo ikke rund af ingenting ;-)

KH

4 kommentarer:

Prinsesse Suh sagde ...

Skønne ting. Jeg er ret glad for den røde knap!

diy se her hvordan sagde ...

Du puffer alvorligt til mit shoppegen. Det er fine sager du viser.

Linsens sagde ...

Så smukke ting, tror også at den blå fløjls kjole er lige noget for mig;-)

Heidi Clara sagde ...

jeg har selv lige været forbi Karlas Forbindelser i dag og jeg kan ikke andet end give dig ret :o) super sød butik, hvor der kræves rygrad at komme ud derfra uden poser :o)