fredag den 16. september 2011

Jeg Finder Lige Popcornene Frem....

Om man er til Rød eller Blå har Demokratiet talt, at det er muligt at vælge ledere af landet uden krig og ødelæggelse er en kæmpe GAVE.

Det var meget tæt løb og resultatet føler jeg er temmelig grumset.




Der er meget langt fra R til Ø og omvendt . Johannes valgtale i går med advarsel og løftet hånd synes jeg lød mere som optakt til en Cat Fight end til samarbejde?


Måske jeg skulle investere i en popcornsmaskine ?

Nyd Dagen og Tillykke Med Valget

KH

4 kommentarer:

Dorthe Thorup sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Dorthe Thorup sagde ...

Helle får helt bestmt noget se til... Det bliver en kamp at nå til enighed i mange tilfælde:-) God ide med popcornmaskinen:-))

Blomsterpigen sagde ...

Jeg er helt enig! Jeg synes slet ikke, det lød som om, at de lige havde vundet, den måde hun stod og skælte ud. Til gengæld synes jeg, at Margrethe Vestager har været så sej og saglig hele vejen igennem. Ærgerligt, at de ikke er det største parti.
Dertil skal det siges: ja- hvor er det fantastisk med demokratiet! Og hvor er det i øvrigt petitesser, vi diskutterer! Det er jo intet ift de forskelle, der er i andre lande- se bare USA, som ellers er "tæt på os", for slet ikke at snakke om diktaturer osv osv.
Tak for dit indslag- det var faktisk lige det, jeg havde brug for :)

karenbykaren sagde ...

Ja puha - det blev lagt op til kamp mellem "damerne"! Bare der ikke går hønsegård i den - og ikke mindst at de kan forhandle sig frem til fornuftige løsninger.

-karenkaren