søndag den 4. september 2011

HMMMM.....

Jeg opdager her lige før sengetid at Blogger mener at jeg ikke er fast læser af nogen blogs.....

Hele listen er simpelthen bare slettet????

Har de sidste uger oplevet at enkelte personer ikke kan få lov at kommentere på min blog og har troet jeg har " lukket" for kommentarer eller skal godkende først...og ja har faktisk et par gange oplevet at jeg end ikke selv har kunnet få lov at kommentere på min EGEN blog!!!

Blogup´s ??

Nogen af jer der har oplevet noget ligende ??? Og skal man bare vente på at alt normaliseres??

Virkelig mærkeligt!

KH

10 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Ja man skal vente og opdatere, jeg har lige været igennem det samme, hvor folk ikke kunne se mine faste læsere og dermed ikke tilmelde sig. Desuden sker det af og til at jeg står til ikke at være tilmeldt nogle blogs. Næste gang jeg logger ind er de der igen.
Oplevede også at jeg ikke kunne kommentere. Har fjernet fluebenet ved forbliv logget ind, og nu har jeg ingen problemer

Blomsterpigen sagde ...

Ja, det sker tit for mig. Bare prøv at opdatere. Det er sikkert allerede slut :) Det med kommentarerne er jeg ikke sikker på..

Zgrubler sagde ...

Sker konstant her - klikker bare opdatér og så er det hele på plads igen.
Også hvis jeg er på 'udebesøg' og ikke kan se faste læsere og dermed ikke tilmelde, så kommer lille Frk Opdater bare på banen endnu engang - hun er skisme så effektiv.
Ingen ko på isen,- så: åååååånd uuuuuuud!

☻ ☻ ☻

tusindfryd sagde ...

Tak ;-)

Kom bare til at tænke på om jeg en dag når jeg prøver at logge ind får at vide at siden jeg prøver at logge ind på ikke eksisterer...
Må se hvad der sker for jeg bruger faktisk de blogs :-)

Sov godt

KH

KGaardsted sagde ...

Har prøvet det med de faste læsere.. Men de kommer heldigvis altid tilbage!! :)

Kira Trust sagde ...

Hej wenche, det er mærkeligt :( jeg har tilgengæld prøvet at blive fast læser af din blog flere gange - uden held!! Knappen hvor man tilmelder sig kom bare ikke frem :( men det lykkedes nu! Håber at i havde et fint marked, det ser smadder hyggeligt ud og skønne ting pigerne og dig har fået lavet!!!
Vi ses tirsdag hos Line (hvis ikke jeg føder inden)
Kh Kira fra syning

Eva sagde ...

Blogger lever ligesom sit eget liv. Som regel går det i sig selv igen, men det er da irriterende.

Maja sagde ...

Nogen gange kan det også hjælpe at skifte ell opdatere browser. Jeg har haft problemer med at skrive kommentarer, med at se faste læsere og diverse hickups, men det har hjulpet at droppe Opera og opdatere Firefox.

Miss Alsing sagde ...

Når I skriver opdater, er det så bare F5 I mener?? Oplever konstant at jeg at "din konto har ikke adgang til at se siden"....Jeg vil da lige prøve med at fjerne fluebenet i "forbliv logget på"

Kh. Trine

Miss Alsing sagde ...

Weee det med fluebenet virkede :o)