torsdag den 1. september 2011

Godt Nok Længe Siden

Ja det er godt nok pludselig længe siden at mine sukkermus ( må nok snart finde på noget andet så de ikke synes jeg er pinlig) kunne passe disse sager her.


Når man rydder op til loppemarked dukker der de vildeste ting frem af gemmerne.


Men det er jo lidt svært når de gamle sager også gemmer minder ikke ?


Men ok, min søsters stil er det ikke og børnebørn... så skal de godt nok gemmes længe !


Hmmm tror det hele skal vaskes og affnulres og så må de med ned på gaden på lørdag :-)


Hvis du elsker loppemarkeder kan jeg lige fortælle at jeg har set opslag på ikke mindre end 4 loppemarkeder på Østerbro på lørdag så her er virkelig mulighed for den helt store tur ;-)


BABYSAGER !!! Hvad er det med dem, de får det til at KRIBLE ;-)


KH

5 kommentarer:

Pia Dybdal sagde ...

hvor er de andre loppemarkeder på Østerbro. Det kan da godt være man skulle tage en rundtur :-)

tusindfryd sagde ...

Ved der er ved Trianglen, i en paralelgade til willemoesgade tror slagelsegade?, ved søerne i gården ved sortedamsdosseringen et sted omkring hedemansgade, det er dem jeg lige kan huske ;-)

KH

Pia Dybdal sagde ...

Tak skal du have - kan være vi skal ud og lufte klapvognen. Det er mit gamle "hood", arbejdede i nogle år på Langelinieskolen (slagelsegade/Holsteinsgade) :-)

Rikke sagde ...

Suk! Så søde ting, du har fundet frem der!!!

kh Rikke

Anonym sagde ...

hejsa, bare for at få en pris idé, hvad regner du med at skulle have for de første to kjoler? Tak. Christine :)