tirsdag den 27. september 2011

Flere Hæklede Dyr

De Formere sig, ja de gør...

Kan i huske DETTE indlæg ?


MAJA har lavet endnu en bog med søde hæklede dyr lige til at gå i gang med....


Er lidt vild med skildpadden her...


Til alle uglefans....

MAJA har fkatisk en Give Away på bogen lige NU, du kan deltage lige HER og hækler du ikke selv vil den med en lækker hæklenål og nogle skønne nøgler garn være et GAVEHIT til en der kan hækle og sååå kan det jo være du får en lille ven tilbage som tak ;-)

Jeg kan se en barnevognssnor med farverige dyr der "danser"...kan du ?

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Mia sagde ...

Ja, de herlige smådyr, er jeg også vild med, de er rigtig søde, og sjov at kombinere med filt. det ser godt ud. ♥♥♥

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

ja, de er super skønne de dyr, bestilte lige begge hæfterne i går:))

god dag, stine

Maja sagde ...

Kære Tusindfryd
Mange tak for den gode omtale:-) Dejligt at bogen får så god modtagelse:-) Glæder mig til at se din bog. Hvornår kommer den?
Kh Maja

Cat sagde ...

De er bare fine, de små dyr...Har indvisteret i bogen, og jeg glæder mig også meget til din bog udkommer:)

Lene sagde ...

Hvor ser den bog spændende ud. Jeg er helt pjattet med ræven