fredag den 2. september 2011

Fest Forude, Du Er Så Velkommen...

Så står loppedagen lige for døren...

Pigerne er lige ved at boble over af spænding!

Og spændingen og festfølelsen fik lige et ekstra boost da søde KRUDTUGLEMOR havde sendt os en festranke til den store dag.


Den

Vi har fået ryddet op i nips "lageret" og lavet goodiebags med alt fra PomPomér, papir, plasticdyr,perler ect.
Super til sysleprojekter for store og små :-)


Stofferne er blevet glattet og ligger klar til gå om bord i .


Det lykkedes mig at hækle hele 42 glasbetræk som du kan finde opskriften på HER

Jeg behøver ikke hækle flere lige foreløbig...


Men det er en fed fornemmelse når målet er nået og man bare skal "klæde på" og line op :-)


Og bare nyde synet....


Må sige at den lille bunke er blevet meget stor...fik lige sorteret børnenes tøj...hmmmm skulle vist have haft 2 boder ?

Måske vi ses i morgen, Willemoesgade , 2100 Kbh. Ø. officielt starter vi kl 10 men hører det nok allerede starter kl 9.... ;-)

KH

9 kommentarer:

Annchen sagde ...

Hvor ser de bare godt ud alle de fine lysestager i lækker beklædning..;)
Rigtig god fornøjelse i morgen - ærgeligt jeg ikke er i stadden, så havde jeg kigget forbi;)
KH Anne

balbinus sagde ...

De bedste ønsker sendes for en god loppedag !!!
Havde jeg boet nærmere, var jeg sikkert kommet forbi :)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej håber at I alle får en herlig dag, med masser af hygge og salg.
Vejret skulle jo være med jer.

God weekend Stine:)

FamilienG sagde ...

Kan i have en helt fantastik dag, jeg hopper lopperne springer af bordet og pigerne kommer til at nyde dagen....
Det ser bare så fint ud, alt det i har lavet...

God weekend Tina :o)

Blomsterpigen sagde ...

Og endnu engang, hvor man ville ønske, at man boede i Kbh... ha' et rigtig godt marked. De er simpelthen så fine dine lyseholdere :)

polkadotpeticoat sagde ...

you are all just going to sell out with all this fun merchandise....I love the candleholders!
I love your workspace that desk is so cool!

Anne-Mettes Have sagde ...

Håber i får en dejlig dag. Er spændt på at høre om pigerne havde det sjovt. Håber i får udsolgt, det er virkelig fine sager i har lavet.
Mange hilsner Anne-Mette

Camsen sagde ...

Vi ses måske ;)
Har også en stadeplads, men det bliver mest - allermest - børnetøj og babyudstyr, og et par enkelte hjemmelavede hæklerier, og masser af tapetpakker.

HandmadeByMalle sagde ...

held og lykke til jer alle.... håber i får et godt salg! gid jeg kunne komme forbi og shoppe lidt hos jer.

malle