torsdag den 8. september 2011

Et Lille MaskingTape Tip

Til alle os der "leger" med maskingtape.

Kender du de små Masking Sticker Set ?


Pakkerne indeholder ca 27 skiver af spillekort størelse inddelt i brede og smalle striber og cirkler, resten kan man jo selv klippe til :-)
Pakkerne fås i mange kombinationer øverst kan du se en  i ensfarvede hvor der ligger en hel farveskala og nederst er en multi...her er prikker, tern og striber i et hav af farver.
Jeg har kun vist et lille udsnit af indholdet.

Jeg tænker at de kan fås i DK ? Mener at have set dem....

Men ellers kan du få de ensfarvede lige HER
Og Multi lige  HER ( UK forhandler), HER ( US forhandler) og HER ( Hong Kong)

Husk udenfor EU er det toldfrit så længe du er på max 80 kr INCL porto!

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Frk. Munk sagde ...

taaak for tip :-)

Helle Salling sagde ...

Hej hej
sikke en skøn blog du har - meget inspirerende og kreativ.
Jeg har meldt mig som fast læser i dit univers og glæder mig til at se mere.
Jeg er ny blogger - du er velkommen; sallingssysler.blogspot.com

Maria sagde ...

Tusind tak for tippet! Der er allerede shoppet :).

vibeke sagde ...

Hej.
Hvor var det hyggeligt lige at møde dig i lørdags på loppen..:-) Håber du fik godt salg.
Hvor er de fine. Jeg fik også lige shoppet lidt amok forleden. Det er jo mums lækkert.
Kh Vibeke

Stine sagde ...

Må jeg spørge hvordan du/I bruger det? Jeg har nemlig det smalle masking tape og det bruger jeg til at sætte fotos op med. Men så rækker mon kreativitet ikke længere;-)

Stine sagde ...

Må jeg spørge hvordan du/I bruger det? Jeg har nemlig det smalle masking tape og det bruger jeg til at sætte fotos op med. Men så rækker min kreativitet heller ikke længere;-)