lørdag den 3. september 2011

En Lille Af Mange Fordele

En LILLE af mange fordele ved  min kære veninde Karen K er at jeg i ny og næ, kærligt får stukket en af de fine godbidder hun designer/køber ind for Søstrene Grene stukket i hånden ;-)

For det er altså ikke kun Rie Elise Larsen der har næse for skønne sager af papir....

Karen har som med så meget andet end papir sandelig også.


Denne tykke notesbog , jeg ELSKER notesbøger hr flere end jeg nogensinde vil få fyldt ud...har nogle vildt skønne billeder på alle siderne, helt dusede så man kan skrive / tegne / klistre ind henover ;-)


Denne lle bitte notesbog får jeg helt lyst til at lave efter...


 LPén minder mig om at mine børn af og til nævner ting der var helt almindelige i mine teenageår og kalder det i Gamle Dage...


Romantisk MUMS.


Ok det her er også Gamle Dage for mig ;-))


Udover den lille fordel er der en million STORE fordele ved en veninde som Karen, lad mig da bare lige nævne den aller øverste lille bitte spids af isbjerget ..positivt og smittende humør , hjælpsomhed, omtanke og omsorg for andre, fandens dygtig , SØD , fantastisk at spare med, altid med på at skabe noget...og nu får i ikke mere for den 25øre.

KH

1 kommentar:

polkadotpeticoat sagde ...

Oh what a treasure.....Happy weekend!