torsdag den 1. september 2011

En Arbejdsplads

Så er det også blevet alvor for husets yngstemand...

Lektiernes tid er gået igang.

Derofr har vi lavet en lille omrokering på hans få kvardratmeter.

Sengen er blevet tilpasset og skruet op som hems ,så der kunne blive plads til et arbejdsbord.



Det forholdsvis lille skrivebord har jeg fundet på den blå avis, det er fra 50érnes FDB produktion af møbler.
Det har stået i et sommerhus i alle disse år og er nærmest ikke brugt så jeg regner med at han lige har fået et skrivebord for livet her for 300 kr :-)


Vi mangler lige at finde en egnet stol til ham, men bordlampe, blyantsglas og farver er på plads.


Blyantsglasset er et gammelt honningglas der har fået et bånd R.E.L. papir og en række mosaikker bare for sjov.


Ja ok ,mere alvorligt end at der også kan læses Flunkerne på det nye arbejdsbord er det jo endnu ikke ;-)

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Anna sagde ...

Hi hi går dine børn ikke i Steiner skole? Efter hvad jeg har hørt, får steinerbørn ikke lektier for før i 7. klasse ;o) - men så er I da i god tid.

tusindfryd sagde ...

;-)) 7. kl er nok lidt højt sat, kender i al fald til en pige i 3. kl på Steiner der har lektier for.

Mine børn går ikke i Steinerskolen mere og på deres nuværende skole laves lektier fra bhkl. , men de elsker det, min datter er blevet udstyret med ekstra sider for ikke at udfylde hele matematikbogen på den første uge...en matematiklærer med et luksusproblem ?


KH