mandag den 19. september 2011

DimseKasser For Børn Og ....

Den seneste tid har jeg erfaret at æsker og kufferter med inspirerende indhold er en rigtig god Gave at give til både børn og voksne.


De fleste får en positiv kriblen i fingrene ved synet af farverigt og inspirerende dims, også dem der ellers ikke såddan dimser i deres liv får lyst til at gå i gang.


Så hermed viderbringer jeg en gaveide, der kan laves for få penge OG skabe rigtig mange timers hygge og glæde.


Fine æsker i mange forskellige udformninger, farver og print og kufferter i flere størelser og farver kan man stort set altid være sikker på at kunne få i Søstrene Grene til en super pris !


Søstrene Grene har den seneste tid også fået et bredt hobby / Dims udvalg ;-) Fede perler i glas og plastic, perlesnor, lim, fede papirark og og og super til at fylde i en DimseKasse.


Jeg lå lige inde med en hel del af disse prikkede kasser og har nu med lidt fra Lageret og lidt nyt fra SG fået lavet en lille beoldning af DimseKasser, klar til en spontan børnefødselsdag eller værtindegave ;-)


Til børn kan man jo med sjove tegninger udenpå kassen vise om det er en klippeklistre, perle eller sykasse.

Og så kan de stables i reolen , klar til at tage ud og gå i gang.

En anden god Kreativ Gaveide kan du se lige HER endnu en  HER endnu en anden HER og så er der jo også nogle ude tv på bloggen ;-)

Nyd Dagen

KH

13 kommentarer:

FamilienG sagde ...

Simpelthen en super super god gave ide og jeg har allerede et par stykker i tankerne lige nu, der meget nemt kunne bruge sådan en gave :o))

Ps. kassen med den lilla saks, har det lækreste lækreste papir ever, neeej det er fin :o))

Therese sagde ...

Super ide ;o) Sådan en kasse kunne jeg godt tænke mig... De er så fine, kasserne fra SG - jeg skal vist have fat i et par af dem til mit nye kontor....

Anja Rosalia sagde ...

syntes det er sådan en fed ide, tror jeg skal havde lavet et par stykker klar til div. fester man kan blive inviteret til.

Mette sagde ...

Super god ide! Tror også jeg skal i gang med at lave gavekasser :-)

tusindfryd sagde ...

;-) Ja og lige om lidt skal vi i gang med pakkelegene til jul....mon ikke såddan en stor kasse vil blive eftertragtet ;-)
Synes faktisk også det kan være svært hvad børn skal have med til børnefødselsdage....men med de pakker af hobbysager der er kan man hurtigt lave en god bunke gavekasser for få penge pr kasse og så har man en skøn og anvendelig gave at give videre.

GOd fornøjelse

KH

karenbykaren sagde ...

Hvor er de fine - go' ide til en personlig gave!

-karenkaren

strikkestine sagde ...

Hvor er det nogle fine kasser - jeg bliver helt klar til at dimse!! SG er altid værd at besøge!

Pia sagde ...

Rigtig god gave ide, den snupper jeg også lige - TAK

Mona sagde ...

Hærlig gave å få - hærlig gave å gi! :0)

Súnadóttir sagde ...

Wauw det var en super ide. Tak for den! :)

Ha en god dag

Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

KGaardsted sagde ...

Ja, det er da simpelthen en fantastisk gaveidé!! :) Og ja, søstrene har rigtig mange lækre sager!! :)

Margith sagde ...

Tak for en rigtig god idé :-)

Julie - Fantasium sagde ...

Fantastiske kasser/kufferter med krea-grej til store og små. Skønne både i udseende og indhold.
Må lige høre hvorfra du har den gule smalle elastik i låget på kufferten med hæklegrej?
Som barn var en af de allerbedste julegaver, som jeg virkelig kan huske, en min mors kusine lavede med en stor mappe fyldt med karton, silkepapir, glanspapir, glimmerpapir og lignende og en lille lim ved siden af. Som voksen har jeg senere fortalt hende at den bragte virkelig meget lykke,
Jeg er også sikker på at dine kasser/kufferter også bringe lykke - både nu, men også senere som stadig inspiration, et dejligt bardomsminde om en personlig gave og om en dejlig nærværende gavegiver.