onsdag den 21. september 2011

At Holde Striberne Lige I Munden.....

Sidste tirsdag fik jeg fingrene i en rest stribet stof fra Baum Und Pferdgartens kollektion, LINE havde nemlig restestoffer til salg i Rum 11....

Stoffet er SÅ lækkert, desværre var stykket dog ikke stort nok til noget til mig selv, men så er det jo heldigt at der findes en lille pige kaldet Pynte Fans.


Et par stribede pludderbukser er det blevet til, der mangler bare lige en lille koksgrå LÆ T-shirt til :-)


Skal lige love for at man skal holde striberne lige i munden når man syr i et såddan stykke stof for de skal jo gerne mødes og passse både for og bag og langs bensømmene for at det ikke skal se kaotisk ud...


Men det lykkedes !

En skam jeg ikke havde opdaget glæden ved selv at sy tøj OG havde Lines SYKURSUS   da mine egne børn var så små at jeg havde vetoret over deres påklædning....

Nyd Dagen

KH

3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Det er en af de neder er ved at sy selv ;)
For går du ned i byen og finder et par stribet dukser, er der ikke tager hensyn til om de passer i striberne.
De er frække dine bukser.

YT

Ditte sagde ...

Ej, hvor sjovt! Det stof faldt jeg over hos min lokale dealer den anden dag, også en rest ( til 30 kr! ), men der er lige nok til en nederdel til mig selv - er heldigvis ikke så høj.. Flotte bukser du har syet!

karenbykaren sagde ...

Hvor er det nogle søde stribede bukser! det er en heldig modtager ;)

-karenkaren