tirsdag den 23. august 2011

Vinterens Redning ?

Jeg venter i spænding på Stof 2000 vinterkatalog....

Håber virkelig at de overrasker med en masse af lækre stoffer , især bomuldstoffer som der kan syes lækkert tøj af til store og små.

Ellers tror jeg at det bliver Liberty der bliver vinterens redning for mit vedkommende ? ?


Libertys hjemmeside har jeg "nappet" billederne, beklager de ikke tåler forstørelse særlig godt... ;-)


Jeg er især "forelsket" i  Liberty Rocks Serien


Og SPECIELT stjernestofferne her, 2 meter af hver TAK...mindst !


Kan lige se disse stoffer som buseronner og nederdele...


Godt man ikke bor i London lige op og ned af den butik :-)

KH

3 kommentarer:

HelleJescika sagde ...

Du kan smugkikke her http://www.stofogstil.dk/

tusindfryd sagde ...

Tak ;-) Det katalog har jeg desværre allerede været igennem og der var ikke lige det jeg søger. Men regner med at der snart må komme et fra www.stof2000.dk ved ikke om du kender det?

KH

Auvills univers sagde ...

Jeg synes desværre heller ikke deres katalog er prangende denne gang. Jeg har udset et par blomstrede fløjlsstoffer til bukser til lillepigen, men det er vist også det hele.