torsdag den 11. august 2011

Ventetid....

I en alder af 7-11 år kan 3 dage synes som en EVIGHED....

Tre piger her i opgangen venter spændt på at kaste sig over de mange sager som de gerne vil forvandle til deres lille bod på gadeloppemarkedet den 3. sept..


OK, nok også lidt fejt af mig allerede at have sat godterne frem ?

På søndag finder vi limpistolen frem og giver den gas !


Jeg har lovet at give disse små glas med lys en omgang ATTIC 24 det glæder jeg mig faktisk også til ;-)

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

KGaardsted sagde ...

Det kan kun blive hyggeligt :)

Blomsterpigen sagde ...

Stakkels alle de piger, der IKKE kender dig siger jeg bare... Du er da bare for fantastisk for den slags :)

Maiken sagde ...

Det må også være lykken at give den gas med limpistolen sammen med dig! :)

Har også lige købt skålene i Tiger og de er simpelthen så fine...

Stine S sagde ...

Bliver nødt til at høre hvad ænderne skal bruges til??
Hilsen Stine (som også ville blive monster utålmodig)